📝KÜNYE📝

358 15 40
                                    

Selam! Yepyeni bir künyeyle karşınızdayım. Şartları katılaştırmam gerekti çünkü şu ana kadar tasarladığım kapakların hiçbirinin kullanılmadığına eminim.

Öncelikle, kapak yapmam için gerekli olan Şartlara geçelim.

🍩Bu hesabımı ve zeusuyaratlmamishera hesabımı kalıcı takip etmelisiniz.
_______________________________________
🍩 zeusuyaratlmamishera hesabımdaki Bağ Bozumu Tanrısı kitabıma son bölümüne 20 yorum atmalısınız (GERÇEK OKUYUCU YORUMU)
_______________________________________
🍩 zeusuyaratlmamishera hesabımdaki Bağ Bozumu Tanrısı kitabıma bütün bölümlerine oy vermelisiniz.
________________________________________
NOTLAR:

🥑Kapak bittikten sonra kitabın konusunda kapak tasarımcısı olarak hesabımı etiketlemeniz gerekli.

🥑Kapağı yaptıktan sonra beğenip beğenmediğinizi belirtmeli ve eğer beğendiğinizi söylerseniz 1 ay boyunca kapağın kitapta kalması gerekir.

Dm'den istediğiniz arka plan varsa onu belirtmeniz gerekli. (Link atmanız daha iyi olur.)

Dm'den isteyeceklerim;
🫒Kitap adı
🫒Yazar ismi veya kullanıcı adı(hangisini istiyorsanız)
🫒kitap için istediğiniz bir söz
🫒kitabın türü
🫒kitabın özeti
🫒 dark/light

NOT: ŞARTLARI YERİNE GETİRMEDEN YAZIN.

Bu şartlar size uyuyorsa kitap bilgilerini bu bölümün yorumlarına tek yorumda iletebilirsiniz. Umarım istediğiniz kapağı yapabilirim.

GÖRÜŞMEK ÜZERE.

Kapak Tasarımları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin