Hala sarılıyorduk. Birbirimizi bırakmıyorduk. Kokusu.. Çok güzeldi.
"Bunu bekliyordum." dedi Arda sessizce.
"Neyi?"
"Seninde beni sevdiğini bilmeyi."
Gülümsedim ve daha sıkı sarıldım. Henüz belki çok erkendi, yeni tanışmıştık ama onu 18 yıldır tanıyor gibiydim. Sarılmayı bıraktık. Arda yatakta duran formayı aldı ve bana uzattı.
"Giyer misin?"
Elinden formayı aldım ve üzerime geçirdim.
"Nasıl?" diye sordum Arda'ya bakarken.
"Fenerbahçe formasını gercekten yakıştırdığım tek kişi olduğunu biliyor muydun?"
Gülümseyip Arda'ya yaklaştım.
"Aynısı sizin içinde geçerli beyefendi."Birlikte aşağı indik. Dağınık bıraktığımız mutfağı topladık ve salona geçtik.
"Bugün bir planın yok değil mi?" dedi Arda.
"Hayır yok. Senin de yoksa bugünü ikimize mi ayırsak?"
"Diyorum ki biz her günümüzü mü ikimize ayırsak?"
Utançla yüzümü öne eğdim. Çok seviyordum Arda'yı. Her şeyden çok.
"O zaman lunaparka gidelim. Olur mu?" dedi Arda daha fazla utanmamam için.
"Olur. O zaman ben hazırlanıyorum."
"Tamam güzelim. Bende hazırlanayım."
Güzelim mi? Arda bana güzelim mi dedi az önce? Ben mi yanlış duydum acaba? Yok yok gerçekten dedi. Sevgilin o senin Gülce.Odama geldim ve dolabımı açtım. Hem güzel hem rahat bir şey giymek istiyordum.
Gülce'nin kıyafeti
Giyindikten sonra saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Hafif bir makyaj da yapıp çantamı aldım ve aşağı indim. Arda hazırlanmıştı bile. Salonda oturuyordu. O da benim gibi spor giyinmişti. Mükemmel görünüyordu. Ne giyse yakışıyor zaten.
Arda'nın kıyafeti
Arda beni görünce ayağa kalktı.
"Çok güzel olmuşsun." dedi yanına gelip.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun."
"Şu boy aynasında fotoğraf mı çekinsek?"
"Çekinelimm."Çekindiğimiz fotoğrafı story attıktan sonra evden çıktık, arabaya bindik ve lunaparka doğru gitmeye başladık.
Radyo açıktı. Mavi'nin "Gözlerindeki Ay" şarkısı çalıyordu. En sevdiğim şarkı.Işıldar
Gözlerindeki ay, kalbindeki yaralar..
Sen bi' düzen bi' bozansın
Yansın ay, güneşten güzelsin..Şarkıya eşlik ediyordum. Arda da bana bakıp gülüyordu. Keşke her zaman böyle geçse. Her zaman Arda ile geçse. Onu gerçekten çok seviyorum.
Lunaparka geldik. Biletlerimizi aldık ve lunaparkın içinde yürümeye başladık.
"Roller coster' a binelim mi?" Dedi Arda.
"Çok büyük değil mi o ya?"
Arda güldü.
"E küçük mü olucaktı? Korkuyor musun yoksa?"
"Yok canım, ne korkması. Niye korkucakmışım?"
"İyi binelim o zaman."
"Binelim."
Arda'ya belli etmiyordum ama çok korkuyordum. Bindik ve oturduk. Henüz hareket etmemişti. Çok hızlı nefes alıp veriyordum. Arda bunu farketmiş olacak ki,
"Gülce ben aşağıda biraz şakaya vurdum ama korkuyorsan inelim güzelim." dedi.
Ve tam bu sırada hareket etmeye başladık..
"Çok geç."
Hızlanmaya başlamıştık. Aslında eğlenceliydi ama oldum olası hızlı şeylerden çok korkarım.
Arda elini uzattı ve bağırdı.
"Elimi tut!"
Tuttum. Arda varken korkmuyorum. Arda bana iyi geliyor. Onun eli elimde olunca, unutuyorum her şeyi. Korkumu da unuttum.2 saat sonra
Çok eğlenmiştik. Şimdi de sahilde dondurmalarımızı yiyip yürüyorduk.
"Arda seni çok seviyorum biliyor musun?" dedim.
"Bende seni çok seviyorum Gülce'm. Tahmin edemiyeceğin kadar çok hemde."
Gülümsedim. Ve onu önüne geçip durdurdum.
"Noldu güzelim?"
Yüzümü yavaşça yüzüne yaklaştırdım. Öpmek istediğimi anladı ve aniden dudağıma yapıştı.
İşte hayalimdeki an..Biraz daha sahilde dolandıktan sonra eve geçtik. Üstümüzü değiştirip sırayla duşa girdik. Sonra yatak için odalarımıza gidecektik ama Arda beraber uyumak istedi. Bende bunu istiyordum zaten. Ardanın odasına gittik. Yatağı büyüktü zaten. Yanına yattım ve başımı göğsüne koydum.
"İyi geceler sevgilim."
"İyi geceler Arda'm"Arkadaşlar biraz geç geldi bölümm.
Sınav haftam olduğu için hiç fırsat bulamadım. Neyse umarım beğenirsiniz iyi okumalarr🫶🏻💞
Oylamayı unutmayıınn💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi ki | Arda Güler FanFic
FanfictionArkadaşıyla gittiği maçta burnuna top gelir. O topu atan kişi Arda Güler'dir.