BOLUM 7

4 1 0
                                    

YAZARDAN                                                                                                                                                                                  cocuklar iceri girdi ''oglum sara nereye gitdigini biliyomusunuz''diye sordu kafalarini olumsuz anlamda salladilar ''sag koluydu sanirim o girdi sonra gidib konustular saranin yuzu dustu apar topar ciktilar'' ahmet dede ''salihmi'' diye sordu mirac kafasini salladi ''evet'' dedi ''cagirsana'' dedi bey dede tamam deyib odadan cikti 2 dk sonra geri donduler salih ahmet beyi gormeyi beklemiyordu ''ahmet dede'' dedi ahmet bey ayaga kalkti salih gidib elini optu sonrada sarildi ''oglum sara nereye gitdi ve kimnen gitdi'' diye sordu salih ''keremlen gitdi ve'' dedi sonra derin bi nefes alib ''kuzeyi olduren hakkinda bi bilgi aldik onu duyar duymaz cikti'' mine hanimin gozleri doldu ''kendine gelemedimi hayla'' dedi salih olumsuzca kafasini salladi ''gelmeye calisiyodu verdiyi soz olmasa bu dunyada kalmak bile istemez '' dedi ahmet bey ''ucurumami gitdi '' diye sordu ''evet'' dedi salih odadan cikti ve arkasinda sok bir aile ve huzunlu 2 ihtiyar birakip gitdi ''oglum arkasindan gitsenize bir sey gelir basina'' dedi sevim hanim   mirac''tamam''deyib odadan cikti arkasindanda kardesler ve kuzenler 2 araba gidiceklerdi  ucuruma dogru surdu o sirada saralar ucurumda oturmus konusuyolardi ''sara noldu'' dedi kerem ''katilinin ismini ve fotografini buldular''dedi ''ismi ne?''  ''Koray'' diye mirildandi sara ''koray ismini hic bi zaman sevmemisimdir simdi nefret etdim'' dedi kerem o sirada abiler ve kuzenler gelmis ve onlari dinliyolardi ''verdiyim sozu tutduktan sonra noluca bu aile isi bana hic yaramadi''dedi sara ''iyi oldu yoksa kendini oldurecektin biliyosun dimi sen olsen annen baban evlat acisi cekicekler abiler kardes acisi''dedi kerem o sirada aslan cocuklarin kaslari catili onlari dinliyodu mirac''nasi yani intiharmi edicek''diye mirildandi ''pekiya benim acim o nasil olucak ha nasil olucak onlar  1 2 ay bile olmadi beni tanidiklari derim ben sizin kardesiniz degilim size yalan soyledim derim sadece nefret ederler '' ded sara o sirada saranin telefonu caldi kaslari catildi ''kim ariyor'' diye sordu kerem ''Ejder'' dedi sara ''tamam ac'' 

SARADAN DEVAMKE

SARA-alo niye aradin baba

EJDER-bulusmaliyiz    

SARA-ne zaman ve niye

EJDER-niyesini bosver  3 4 gun sonra konum atdigim yere ge

SARA-tamam baba

''noldu''diye sordu kerem gozumden bir yas akti ''kac yil sonra geliyor oda biliyomusu niye ciddi bir is varmis kac yildir nasilim diye bile  sormadi ya ben kac defa kacirildim kac defa olumun ucundan dondum bikere bile nasilsin kizim demedi '' agliyodum ''ben gecmise gitmek istiyorum babamin beni sevdiyi zamana kuzeyin oldugu zamana hic kimsem yok gibi hissediyorum'' dedi kerem bana saril ona bakib ''sen olmasaydin ben mahvolmusdum'' dedim bi sure omzunda agladim ''iyki varsin abi'' dedim ''sende iyki varsin kardesim''dedi kerem


ASLAN OGULLARIN'DAN

duyduklari icerisinde saskinlardi ve son olarak kardesleri kendilerine abi dememisdi keske kucukluyunu gore bilseydik diye duduler icinden sara gormeden hepsi arabalarina binib evi yol aldilar 


SARADAN DEVAM

arabaya binip eve gidiyoduk amma ondan once yapdirdigim spor salonuna gidib yuzumu toparlamam lazimdi cunki 1 saati agliyodum gozum yuzum sisdi keremde benimle gelicekti kapini caldim calisa hanilardan biri acdi ''hosgeldiniz sara hanim'' dedi ''hosbulduk'' dedim icer gectim her kes oturdugu yerdeydi sadece gencler yokdu ''kusura bakmayin kac yildir aradigimiz birini buldukta'' dedim sonda sesim sesiz cikmisdi  kerem ihtiyari gorduyu dakkika gidib elini optu  sonrada mine sultanin elini optu ''nasilsiniz ahmet dede'' dedi kerem ''iyiyiz oglum iyiyiz''dedi ihtiyar ''kizim yarinda benim ailem geliyo'' dedi ayy yinemi akraba ''kac kisiler'' diye sordum ''3 dayin 2 halan var 1 dayin haric hepsinin cocugu var'' derin bi nefes aldim ''kerem biz sirkete gidielim yarinin toplantilarini bu gune alalim beli yarin cok isimiz var'' dedim '' istersen online yapalim'' dedi bu daha mantikliydi ''tamam ozaman kusura bakmayin yarin cok toplantimiz vardi onlari bu gune almak zorunda kadik'' dedim ihtiyar  ''e kusuru kizim siz gidin sirketnen ilgilenin'' gulumsedim mehmet beye donerek ''mehmet bey ben sizle bir sey konusmam gerek amcalar sizlede'' dedim ''tamam kizim bahceye cikalim o zaman '' dedi mehmet bey kereme dondum '' sende gelsene'' tamam deyip yanima geldi bahceye ciktik ''simdi biz sizden silah almak istiyoruz '' dedim amcalar bana fok baligi gormus gibi bakiyodular ''ha bir daha tanis olalim ben kizil ejder yer altinin kralicesi ve gece holdingin sahibi'' dedim gozleri sokla acildi ''kizim ne kadar silah istiyosunuz '' dedi mehmet bey ''ben odama gidib geliyorum cantam ordaydi'' kafasini salladi odaya gidib cantami aldim tekrardan bahceye gitdim '' cantamdan evraklari cikardim evraklari gosterdim birlikte baktilar ''2milyona anlasa biliriz '' dediler kereme bektim gozunu kirpti ayaga kalktim onlarda kakti ''o zaman yarin para hesabiniza gecmis olur'' dedim el sIkIstIk hepimiz gidip  uyuduk baba taraf bu gun bizde kalicakti keremde gitmedi israrlarim sonucu ve bu gunde boyle bitdi.

KIzIl EjderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin