"Merhaba. Yine uzun bölüm ile geldim. Bölümler hakkında yorumlarınızı çokça merak ediyorum. Hayali okuyucu olmak yerine yorum ve oylarınızı görmek istiyorum. Yazım hataları olabilir, şimdiden kusura bakmayın.. İyi Okumalar.."
•••••
|6 Ay Sonra|
Hayatınızda nelerin değişip değişmediğini anlamak için bazen geçmişe bakmak gerekir. Geçmiş, bir daha gelmeyecek olan bir zaman dilimi dahi olsa, mutlaka geleceğe yön veren tarafları içinde barındırır. Kimisi bunu aptallık olarak görse de, gerçek tamamiyle budur. Kitaplarda okuduklarımdan yola çıkarsam eğer ki bir söz mutlaka beni anlatır.
'Geçmişe bakamazsan geleceğini göremezsin'
Aslında bu söz derinlerinde bile anlam taşır, fakat başka bir yazarımızda bu sözü çiğnemek adına atıfta bulunur.
'Geçmişe bakarsan geleceği göremezsin'
Her iki cümlenin de kendince anlamı çok büyüktür, ancak buradaki asıl mesele senin nasıl bir yaklaşım sergilediğindir. Benim kendi düşüncelerim hep şu yönde ilerledi aslında 'Geçmişe bakarsan ama takılı kalmazsan mutlaka geleceğini görürsün'.
Zaman çabuk geçiyor, ben büyüyorum ve fikirlerimde öyle. Değişiyorum ve değişeceğim de. Kimse yerinde saymak için veya geriye gitmek için çabalamaz, bu tamamiyle aptallık olur. Eğer ki reenkarnasyona inanmıyorsanız -ki bu tamamiyle saçmalık- hayatınızı bir defa yaşama şansınız var. Tanrı bir defa hayat bahşediyor biz insanlara.
Bu hayatı nasıl yaşamak gerektiğine ise bizler karar veriyoruz çoğu zaman.
Ben çocukluğumdan süre gelen düşüncelerim hayallerim ve sözlerimle hareket ettiğimi düşünürsek eğer birgün 'Bunu kimse unutmasın' adımı herkese başarı ile duyurmaya yeminli bir insanım.
Fakat gerçekler biraz da böyle olmasına izin vermiyor gibi, ehh bende çabuk pes eden birisi değilimdir.
Bu zamana kadar neler oldu diye oturup düşündüğüm de ise herşey o kadar hızlı ve karmaşık geliyor ki ucunu tutacak bir ipin olduğunu dahi göremiyorum.
İlk önce babam öldü, ben annemle büyüdüm sonrası annem öldü. Teyzem benimle yaşamaya başladı ve aslında onunda uzaklarda kurduğu bir aile vardı. Ailesinin daha doğrusu -eşinin- imkanlarıyla bana ve dostum Jimin'e muazzam bir yaşam verdi. Tercihim bu olur muydu elbette olmazdı ama teyzemi de üzmekten yana değildim. Hayatıma aşk konusunda bir adam girdi, bakın dışarıdan ne olarak gözüküyor bu zerre umrumda değil, ancak o özgürlüğü elinden alınan biriydi. Kitaplarda ya da dizilerde anlatılan o baron mafya bozuntusu bir tip değildi. Zaten öylelerin de benimle işi olamazdı.
O illagal bir yol içinde olan ve ticaret yapan birisiydi. Bunu destekliyor muyum? Asla!
Ancak benim karışabileceğim bir durum değildi bu, kendisinin bitirebileceği bir işti. Zaten bunu kendisi de istiyordu. Çünkü böylesi iğrenç bir duruma yakışan birisi de değildi.
Sahi Taehyung nasıl birisiydi?
Onu anlatabilmek için çok uzun bir zamana ihtiyacım var gibi hissediyorum, ya da anlatacak olursam zamanın yetmeyeceğini diyebilirim.
Tanışmamız tamamiyle fiyasko olsada yine de onunla çok güzel bir başlangıç yapmıştım, hayatıma onu aldığım için kendimi fazla şanslı hissediyordum, çünkü o her ne kadar belli edemese de güzel seviyordu.
Hayatına birçok insan girip çıkmıştı onun, çevresi fazlasıyla geniş bir adamdı. Bu bana veya bize engel değildi. Çünkü ben sadece onu seviyordum, geriye kalan hiçbir şey benim umrumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance School • Taekook
Fanfiction"Bizi bir kağıt parçasına sığdırdığı için affedemiyorum".. Angst değil√ Düzyazı √