Deel 1

37 1 0
                                    

Ze wonen nog in Casa del huts in dit verhaal
Pov: June
Hoi ik ben June van de Graaf mijn broer is Robbie van de Graaf, je kan hem kennen van de bankzitters. Maar laten we beginnen.

Mijn wekker gaat af het is 07:30. Ik stap uit bed en ga douche. Na het douche kleed ik me aan. En ik ga naar beneden om ontbijt te maken, ik maak pannenkoeken. Rob stuurt een appje.

Rob💗
Gefeliciteerd 🥳 20 al weer.

U
O ja, ik ben jarig, helemaal vergeten! Dankje !

Dat was ik helemaal vergeten. Hoe stom kan ik zijn! Nou ja , maakt niet uit. Ik krijg nog een appje van Holly, mijn bestie.

Holly☀️
OMG!! Je bent alweer 20🍾 hoe laat begint het feest?

U
     Feest ?

Holly☀️
Hoezo feest? Wacht!! Je gaat me toch niet vertellen dat je je verjaardag ben vergeten en je een groot feest zou geven hè!?!?

U
Nee joh, komt goed het begint om 20:00

Nou... dat was ik dus echt wel vergeten... Nu snel naar de winkel dan maar. Ik pak een tas en de huis- en auto sleutels. Ik rij naar de Action en haal slingers en ballonnen en bij de supermarkt nog chips, alcohol en nog wat frisdrank. En ik rij terug naar huis.

Eenmaal thuis aan gekomen maak ik alles klaar. Ik ga naar mijn kamer en zoek iets leuks uit om te dragen. Ik denk dat ik deze aan doe, zeg ik dan. Het is een mooie zwarte jurk. Ik doe mijn Make-up, trek schoenen aan en klaar is kees. Het is 18:00 dus ik maak nog een diepvries pizza, als die op is hoor ik de deurbel. Ik doe open en het is Rob. Heey zusje!, zegt hij.
Hoi... je bent een uur te vroeg! Weet ik, maar ik wil nog effe met je praten over iets...

Ik hoop dat jullie het eerste deel leuk vonden lees veder voor deel 2

Het zusje van die kleine #bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu