Pov: June
Ik werd wakker van een wekker.
Rob hoezo heb jij een wekker staan op zondag tyfus mogool. Koen kwam de kamer in rennen en zij: Rob we moeten gaan!
Wa hoezo? Zij Rob
We moeten video op nemen bij de Efteling weet je nog.
O ja, kut!
Maar mijn hamster. Zij ik
Morgen belooft beloofd beloofd!
O oke.Toen we beneden aan kwamen was Raoul pannenkoeken aan het maken in de keuken.
Hé June wat wil jij op je pannenkoek? vroeg raoul.
O gewoon poedersuiker ofzo.
GEEN STROOP! Riep Milo.
Ik lachte, en zij doe dan maar met stroop.Toen we met zijn allen aan tafel zaten zij Matthy, kan June niet mee doen met verstoppertje in de Efteling Juultje doet toch ook mee Koen. Ja Juul doet me. zij Koen.
Vind je dat leuk june zijden Koen en Matthy. Ja hoor. Zij ik.We redden met 2 auto's, ik zat in de auto met Koen, Juultje en Rob. En raoul, milo en matthy zaten dus samen in de auto.
Toen we aan kwamen pakte raoul de camera en begon te filmen.
VANDAAG DOEN WIJ VERSTOPPERTJE IN DE EFTELING! Dit is Juultje de vriendin van Koen, en dit is june het zusje van die kleine rob. Koen pakt de camera van Raoul af en schreeuwt, ABONNEREN.Oké we doen het in teams: zegt Matt. Ik heb en rob, koen en Juultje, Raoul en june, en Milo zoekt, dus da word een eitje.
Als we klaar zijn met verstoppertje en Milo heeft verloren rijden we terug naar Casa del huts.
Eenmaal aangekomen in Casa del huts , eten we wat. June ga je zo mee naar de dieren winkel zo, zegt rob. Uhm ja duh ik vraag de al dagen maar je hebt elke keer geen tijd.
Ja maar we geen zo dus prop die
pannenkoeken in je bek en dan geen we.
Hoef je niet zo agressief te doen.Nadat ik mijn pannenkoeken op heb stappen rob en ik in de auto. Wacht! hoor ik Koen roepen. Wat is er? Vraag ik.
Ik moet ook in het dorp zijn kan ik me rijden.
Kan de rob.
Ja tuurlijk, stap maar in.Eenmaal aangekomen bij het dorp. Gaan we naar de dierenwinkel.
Hé Koen deze lijkt op jouw, zeg ik terwijl ik wijs naar een oranje hamster .
Grappig, zegt Koen.
We kijken nog wat rond en dan zie ik een supper schattige bruine hamster.
Deze is perfect rob ik wil dees zeg ik
Oké effe kijken hoe duur da beest is, zegt Robbie.
We gaan naar de kassa en kopen de hamster.We rijden terug naar mijn huis, ik zet de hamster in zijn kooi die ik eerder al klaar had gemaakt.
Ik trek mijn pyjama aan en ga naar bed. Kijk nog een Sturniolo triplet video en ga slapen.Lees veder in deel 5