Karar çarkının kararı benim değil bana kalsa genmui yapardım ama sorun yok.
Muzan bakış açısı
Akaza yine bir görevden başarısız döndü (rengoku'nun öldüğü değil). Üst ay olmayı hak ediyor mu bilmiyorum. Favori üst ayım ama son günlerde çok yetersiz. Odama gelip görev raporu verdi bir rüzgar hashirası (sanemi değil) öldürmüş. Başarılı ama benim verdiğim görev bu değil. 200 yıldır bu görevi başaramadı. Mavi örümcek zambağını bulamadı.
A- Mavi örümcek zambağı hakkında maalesef bir bilgi edinemedim Muzan-sama ama bir hashira öldürdüm
M- Ve bunu bir başarıymış gibi söylüyorsun öyle mi?!
A- Muzan-sama ama-
O anda sinirle etrafta ki camları patlattım ve Akaza'ya acı çektirdim . Biraz ileri gitmiş olabilirim. Acıya direnmeye çalışsa da dayanamayıp bayıldı. Gerçi bu acıya dayansa dayasa Kokushibo dayanabilirdi.
M- Akaza?
Akaza'dan ses gelmedi yanına koştum eğilip başını dizime koydum. Neden bu kadar endişelendim? Akaza'yı ilk iblis yaptığım zamanlarda ona karşı hissettiğim duyguları tekrar mı hissediyorum yoksa diye düşündüm. Evet Akaza'yı ilk iblis yaptığımda ona aşıktım. Bundan utanıyordum çünkü o benden kat ve kat daha güçsüz ve dayanıksızdı. Şuan utandığımı yine hissediyorum ama onun güçsüzlüğü yüzünden değil benim dizimde uyuduğu için. Ona çok sert davrandım zaten az önce bir hashira öldürmüştü ve yorgundu. Sonrasında onu kucağıma alıp yatağıma yatırdım. Uyurken çok tatlı diye düşünmeden edemedim. Galiba tekrar aşık oluyordum
Akaza bakış açısı
Yine başaramadım. Büyük bir cezaya hazırlıklı olmalıydım. Efendimizin yanına gittiğimde yine başarısız olduğumu söyledim tam tahmin ettiğim gibi çok sinirlendi ama çektiğim acının haddi hesabı yoktu. Bu acıya Kokushibo bile dayanamaz diye düşündüm sonrası karanlık. Gözlerimi açtığımda çok rahat bir yerdeydim. Başımı hafifçe yana çevirdiğimde efendimi bir kaç metre ötede ki koltukta kitap okurken gördüm. Efendimi görünce doğrulmaya çalıştım ama olmadı geri yatağa yatmak zorunda kaldım bedenim izin vermedi kalkmama. Efendimin dikkatini çekmiştim.
M- Oh Akaza uyandın demek kendini zorlamana gerek yok. dedi gülümse- bir sn gülümseyerek mi? Efendim bana gülümsedi mi?
M- Canını biraz fazla yaktım kusura bakma
A (içinden)- Bu bir özür müydü acaba?
M (hafifçe kıkırdayarak)- Sayılır diyelim
A (içinden)- Aklımı okuyabildiğini unuttum
M- Akaza hâlâ unutuyorsun
A- Özür dilerim efendim
M- Dinlen sonra konuşuruz
Çok utanıyordum göz temasına neredeyse hiç girmedim. Başımı geri çevirdim. Ayağa kalkmak istiyorum ama yapamam bedenim izin vermez. Yorgunlukla gözlerimi kapattım ve uykuya esir oldum.
3. kişi bakış açısı
Muzan uzun süre Akaza'yı izledi. Hâlâ ona aşık olduğunu reddediyordu ama o da farkındaydı Akaza'ya tekrar aşık olduğunun. Erik kırmızısı gözlü kral dışarı Akaza'nın önceden gittiği ırmağa gitti. Akaza buraya kafası karıştığında veya üzüldüğünde gelirdi diye düşündü. Evet Akaza'ya aşıkken onu sürekli izliyordu ve Akaza sürekli buraya geliyordu. Bu yüzden o da buraya gelmişti biraz orada oturduktan sonra ayağa kalktı ve arkasına döndü Akaza oradaydı hemen eğildi dövmeli iblis. Muzan Akaza'nın geldiğini fark etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KNY Tepkiler ve Oneshots (Demon Slayer)
HumorBaşlıkta olduğu gibi tepkiler ve oneshotes olacak. !!+18 yok!! İstek alınır