Sınavlar falan o yüzden yazamadım,üzgünüm.
-Mina
Bir süre daha düşündükten sonra Momo ile dışarı çıkma kararı aldık.Hava güzeldi ve bu fırsatı kaçıramazdık. Yolda yürürken aklıma bir şey takıldı.
"Chaeyoung ve Dahyun sevgili olabilir mi?"
Momo bir anda durdu.
"Hey, bunu nerden çıkardın?"
Cevapsız kaldım.Yürümeye devam ediyorduk bazı mağazalara uğruyorduk ve en sonunda bir kafeye oturduk, telefona bakıyordum,Momo da dışarıya. Kendisi ayağa kalkınca telefondan kafamı kaldırdım,bir dakika ne!? O lanet ikili gelmişti. Chaeyoung hemen bana laf yetiştirdi.
"Mina hanım rahata benziyor."
Dediğine karşı gülerek ayağı kalktım ve selam verdim, ardından umursamaz bir tavırla oturup bacak bacak üstüne atıp arkama yaslandım,onunla uğraşamazdım. Sipariş ettiğim buzlu Mocha'mı elimi alıp yudumlayarak telefona bakmaya devam ettiğim sırada diğerleri oturdu.Chaeyoung yanımı hızlıca kapmıştı,telefonumun ışığı kısıkta olduğu için ne baktığımı görmesi imkansızdı. Baktığım şeyde yeni okuduğum mangaydı, evet manga okuyordum hemde böyle bir ortamda. Bunları düşünürken bir anda omzumda bir kafa fark ettim Chaeyoung kafasını omzuma koymuş telefonuma bakmaya çalışıyordu.
"Neye bakıyorsun Mina-shi!"
"Hey! Ne yaptığını sanıyorsun?"
Anında bu tavrı ile geri çekildim,o sırada morali bozulup önüne dönmüştü. Elimdeki içeceği masaya koyup okumaya devam ediyordum,bazende sohbete katılıyordum. Tabii,Momo alttan ayağımı çiğnediği zamanlarda. Mangam bittiğinde telefonu kapattım ve içeceğime baktım,fakat yoktu. Yanıma baktığımda harika! Chaeyoung'un elinde içeceğim vardı ve içiyordu. Bu sinirlerimi bozmuştu,kaşlarımı çatıp Chaeyoung'un elinden içeceğimi aldım. Chaeyoung kaşları çatılı şekilde bana döndü dudağınında bükülü olduğunu fark ettim. Kabul etmeliyim ki bu tatlıydı. Ona baktığımı fark edip önüme döndüm ve ona bakmadan içeceğimi içmesi için onun önüne koydum. Hızla eline alıp içmişti. Sohbet devam ederken kalkmaya karar verdik, sonunda. Tam ayağa kalkarken Chaeyoung da kalktı ciddi bir ses tonuyla konuşmaya çalışmıştı benimle."Mina, biraz takılsak mı ki?"
kaşlarımı çatmıştım, neden ciddi bir şekilde sorduğunada anlam verememiştim,oysaki az önce gayet tatlı bir kızdı. Ciddi olması garip hissettirmişti daha fazla durmadan cevap verdim."Tabii neden olmasın?"
Momo ve Duba -pardon dubu-ya baktığımda bize bakıp gülüşüyorlardı göz devirdim ve Chaeyoung'un eline ulaştı elim,elini tutup sıktım bir kaç kere bu gidelim demek oluyordu fakat o kaşları çatılı şekilde ellerimize odaklanmış ve başka hiç birşeyler ilgilenmiyormuş gibiydi."Chaeyoung, gidelim."
Chaeyoung o sırada kafasını kaldırıp bana baktı ve birşey demeden kafasını sallayıp,gülümsedi.Ah tanrım gülümsemesi beni öldürüyordu o kadar tatlı ve minnoştuki ciddi olamıyordum,bende gülümsedim ve kafeden hızlıca çıktık çıktığımızda yürümeye başlamıştık ve ellerimiz hala birleşikti,bazen ellerimize gözüm kayıyordu tabii ve istemsizce gülümsüyordum,bir süre sonra Chaeyoung durdu.
"Mina-ssi biz nereye gidiyoruz?"Dediği ile durdum,Mina-ssi demesi içimi ısıtıyordu ve karnıma bir takım ağrılar giriyordu.Şuan bulunduğumuz yere tek kumsal yakındı ve günbatımına az kalmıştı, hızlıca Chaeyoung'un sorusunu cevapladım.
"Hm, şuan en yakın yer kumsal ne dersin?"Elimi çekip onun saçlarını okşamıştım,narin ve nazik dokunuşlarla. O da hızlıca kafasını sallamış yürümeye devam etmiştik.
En sonunda kumsala varıp kumlara oturmuştuk ve günbatımını izliyorduk,o sırada ona bir soru sordum.
"Chae, günbatımlarını izler misin?"
Kafasını bana çevirdi ve iki yana salladı.
"Hayır Mina-ssi ilkimsin."Gülümsemiştim,sohbete daldığımız sırada omzumda bir ağırlık oluştu, Chaeyoung uyuya kalmıştı, tanrım bebek kadar tatlıydı.
﹒﹒﹒
Evet yine yazamadım ve 500 kelimelik yazabildim sadece:[ bir sonraki bölüm biraz dahmoya mı ağırlık versek ki😃
Sizce fic Angst bitsin mi?..