1.BAŞLANGIÇ

54 12 58
                                    

"Tamam Anne"evet yine normal günler gibi yorucu geçiceğini biliyorum.Otobüse gidiyorum şuan okula tabiki de herkesin nefret ettiği bazılarının sevdiği yere.Sabah erkenden gittiğim için kimseler yok Adal'ı beklemekten başka yapacak bir şeyim yok.Adal gelince direkmen onu kantine doğru sürükledim böyle giderken kesinlikle boğa gibi gözüktüm.Hemen çikolata almam gerek of bu çikolata niye bu kadar güzel?sınıfa gidince herkes gelmiş durumda neyse ben her gün yattığım sırama koştumm.Beş dakika falan hocayı bekledik oh ne rahat vakti bulun konuşun bakalım.Hoca geldi keşke o elindeki yazılı kağıtlarını görmeseydim.Dagıtılıyor korkuyorum neyse geldim bı iki dakika falan soruyla bakıştıktan sonra basladım.Vermeye gidiyorum off ya keşke vermeseydim.Öğle yemeği geldiğinde koştura koştura yemek almaya gittim.yemek yerken aklıma YouTube'daki ham ham yemek efekti geldi ya benim mizah seviyesi tavana cıkıyor.

Aha zil çaldı eve gitmek istiyorum"Merhabalar siz Akça olmalısınız"bu da kim?"Evet siz kimsiniz?" "Ben bir tiyatro oyuncusuyum bazı okullara gelip bambaşka kişileri tiyatroyla tanıştırıyorum"neeee "Bizimle gelir misiniz?" "Tabiki!"Tiyatro salonuna inince yedi kişi daha bekliyordu.En öne oturdum sonra tiyatro oyuncusu dısarı çıktı tiyatroda sekiz kişi kaldık "Nereye gidiyorsunuz"bunu diyen balın'dı " "bay bay" hey hey neler oluyor! "kapıyı açın açınn dedim sizee"hasiktir ne oluya lan "açın sizi oç"bunu da diyen poyraz'dı anladım ki burada kaldık.

Beyaz Salon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin