0.1/giriş

70 10 5
                                    

"bugün harika iş çıkardınız çocuklar, sizle gurur duyuyorum." dedi jungwon sakin ve güven verici sesiyle. bugünün son program çekimini de bitirmişlerdi ve tüm üyeler çok yorulmuştu. özellikle riki. en küçük üye olmasıyla diğer üyelere göre daha çabuk yoruluyordu ama yine de en enerjik üye rikiydi.

bütün üyeler çıkışa dogru ilerliyordu ve riki en arkada kalmıştı. çıkış kapısından çıkan en son üye oydu. arkasından çalışanlar geliyordu ve birlikte arabaya binip yurda döneceklerdi. ama çalışanlardan biri rikiye takıntılıydı ve riki şuan tam onun önünde duruyordu. rikiye yavaşça yaklaştı ve sanki eli çarpmış gibi davranarak rikinin bacağına ve kalçasına dokunmuştu. riki kendisini taciz eden eli vücudunda hissedince kendisinden nefret etti. sanki, sanki kullanılmış gibiydi. o olaydan sonra zaman riki için durmuş gibi gelmişti. yaklaşık beş saniye süren bu duraksamadan heeseung'in ona seslenmesiyle kendine gelmeye başarmıştı. hızlıca iyi olduğuna dair birşeyler geveledi ve arabaya hızlıca bindi.

yurda dönüş sırasında bütün üyeler uyumuştu ama riki uyuyamamıştı. yaşadığı iğrenç olayı düşünüp duruyordu ve kendinden daha fazla iğreniyordu. kafasını heeseung'in omzuna yasladı ve sessizce ağlamaya başladı. heeseung'in uyuduğunu sanıyordu ama uyanıktı, uyuyormuş numarası yapıyordu ve o gün riki'nin ağlamasını bir tek heeseung ve riki biliyordu.









————————–––——————
selam, bu kurgu benim icin ikinci kurgum olucak. amatör bir kurgu ve ilerleyiş olur büyük ihtimalle. lütfen bunu dikkate alarak ve hatalarımı eleştirerek okursanız sevinirim. kendimi geliştirmek istiyorum. görüşmek üzere 💌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

a little secret/heeseung&nikiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin