Bugün Doğum Günüm

45 3 1
                                    

Merhaba :)
Bugün yeni bir hayata başlamış ve odaklanmış birisiyim. Eskileri bırakıp bu seneye ayıracağım vakit. Tıp ki yeni doğmuş bir bebek. Kendimi değiştirmeye karar verdim. Yeni bir yıl yeni bir hayat beni bekliyor . 14 yaşındaydım , anneme soru sordum ; "anne artık bende aşık olabilirmiyim ? " , "hayır güzelim , daha çocuk aklındasın 18 yaşında aşkı tatmaya başlayabilirsin 18 yaşında özgür olacaksın " demişti. Artık bende özgürüm. O çok merak ettiğim aşk'ı bende tadacağım. Bugün ailem , arkadaşlarım sürpriz parti hazırlarlar . Odamı topladım . Banyoya gidip hazırlık yapmam gerek. Eyvah ! Toniğim bitmiş . Karşı kozmetikçiye gidip almam gerek. Kozmetikçiye girdim ve o renk renk lip stickler , farlar hepsini birden almak istiyorum ama yaşıma uygun almalıyım . 2 lipstick , 1 far paleti ve fırçası , allık , fondoten ve fırçaları , maskara , açık tonlarda 5 oje , çiçek kokulu parfüm aldım ve kasaya gelince toplam 170 TL tuttu . Parayı verdim ve aldığım ürünleri poşetlere koyup eve doğru yürüdüm. Bizimkiler daha kalkmadan eve girip aldığım ürünleri odama yerleştirmem gerek . Eyvah ! Tonik almaya gittim ama toniği almadım . Önce duş aldım. Saçlarımı kuruttum. Fön çektim. Saç kremimi sürüp yüzüme geçicem. Dişlerimden başladım , yüzümü yıkadım. Makyajımı uyguladım hafifçe. Odama doğru yol aldım. Tuşlu telefonumu şarza taktım . Hangi elbiseyi giyeceğim ? Giyecek hiç bir elbisem yok ! Koca dolabımın karşısında dolabıma baktım . Bir jean ve bir t-shirt giydim . Saçlarımı at kuyruğu yaptım. Kahvaltı dışarıda yapacağım. Çantamı aldım ve parfümümü sıktım. Babetlerimi giydim . Apartmanın aynasından baktığımda güzel ve havalı görünüyordum. Mahalledeki Ayşe teyzenin oğlu Okan çok tatlı ve yakışıklıydı . Ama bana bakmazdı. Bana kardeşim derdi. Bugün "Günaydın Asena " dedi. Bende "Günaydın Okan " dedim. Tuğçeyle buluştuk bir cafede . Tuğçe , "Wawawow Asena bu senmisin ne kadar güzel olmuşsun dünkü asenadan baya fark var " dedi . Bende "Teşekkürler " dedim. Arkadaşlarım ,çevrem halimi çok beğendi. Cafedeki erkeklerin gözünde sadece ben vardım. Annemler sürprizlere başlamışlardı . Saat 6.00 oldu ve evin yolunu tuttum. Okan'da geçti ve çarpıştık. Çantam düştü. Tuşlu telefonum kırılmıştı . Bu çarpışma Okanın hoşuna gitmişti ki gülümsüyordu. Anahtarlığımı alıp kapıyı açtım sürpriz ! diye bağırdılar. İyiki doğdun Asena yazıları , süsler , mumlar çok hoştu. Herkez hediyesini verdi. Kapı çaldı . Okan girdi ve hediye paketi verdi "Mutlu yıllar Asena " dedi . Paketi açtım ve Iphone 6 plus almış. " Nokianı kırdım ve telefon aldım " dedi. Teşekkür ettim. Gece oldu herkez evine gitti. Çok uykum vardı. Uyudum yarın büyük gün beni bekliyor ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GENÇ KIZIN HAYANTINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin