Tanışma

2 0 0
                                    

Özel arabalar beni alması için gönderilmişti.Ama bilmedikleri bir şey vardı.Ben 15 yıl önce kazandığım fobiydi.Tahmin ettiğiniz gibi "ARABA FOBİSİ"bu kaza hem beni pizzadan hemde arabalardan uzaklaştırdı.Garajdan aldığım bisiklet ile birlikte arabaları takip ettim.Geldigimiz yer tam benlik bir yerdi.Arabaların olmadığı ya da kısaca tüm her yer boştu tek "KARANLIK ODA"evi  ve bizler vardık.30'lu yaşlarda iki çift bize eşlik ediyordu.Birbirimiz ile tanışmak için bizi bir çardağa götürdüler.Kapalı bir kız vardı altında siyah bir kot pantolan üzerinde kırmızı bir kazak vardı.Altında kırmızı bir bot vardı.Eşarbı ise siyah renkti.Hemen yanında kahverengi ve dağınık saçlı bir erkek vardı.Altında lacivert bir eşofman üzerinde beyaz bir kapşonlu vardı.Ayakkabı olarak siyah renk bir spor ayakkabı vardı.Bir diğer yanında sarı saçlı bir kız vardı.Üzerinde sarı renk bir elbise vardı.Ayakkabı olarak beyaz bir topuklu ayakkabı giymişti.Yanımda turuncu saçlı bir erkek vardı.Üzeri tam olarak sim siyahtı.Elbette ayakkabısı da siyahtı.Galiba siyah aşığıydı.Benim bir diğer yanımda yine bir erkek vardı.Siyah saçlıydı.Üzerinde bordo bir renk gömlek altında siyah bir kot pantolon vardı. Ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabı tercih etmişti.Ben ise siyah dar etek üzerine pempe strablez bluz giymiştim.Ceket  olarak  siyah tercih etmiştim.Ayakkıbı olarak siyah topuklu ayakkabı giymiştim.Herkes ismini söyleyip tanışırken ben ise sadece eve bakıyordum.Kapalı kızın ismi Lale, yanındaki dağınık saçlı erkeğin adı İbrahim,sarı şaçlı kızın ismi Yaren,turuncu saçlı erkeğin ismi Murat ve siyah saçlı erkeğin ismi boraydı.Benim ismim ise Ceylindi.Böylelikle hep birlikte 1 ay boyunca yarışacaktık.

karanlık oda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin