1. Bölüm

22 1 2
                                    

Merhabalar ben TUANA Tuananaz Tiryaki 18 yaşındayım, tek yaşıyorum ailem İzmir'de ben ise İstanbul'da yaşıyorum, çünkü İstanbul'u İzmir'den daha çok seviyorum. bu zamana kadar normal sıradan bir hayatım vardı ama şimdi... hayatımda nelerin değiştiğini anlatıcam ama bunun için bir 4 ay kadar önceye gitmemiz gerekiyor.

4 Ay önce..

Tuanadan
Bir pazar günü:
Sabah 7:20 gibi uyandım ben genelde erken uyanırım zaten, sabah uyanır uyanmaz yataktan kalkıp spor kıyafetlerimi giyindim ve evimin bahçesinde spor yapmaya başladım. bahçe büyüktü zaten bu yüzden rahatça spor yapabilir dim, yaklaşık 1 saatlik sporun ardından odama çıkıp duş aldım,  diğer rutin işlerimi de  hallettikten sonra banyodan çıktım. Ve üzerimi giyindim.

 Ve üzerimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuana .

Üzerimi giyindikten sonra çok hafif bir makyaj yaptım, daha sonra hazırdım aşağıya indim ve leya'yı aradım, bir kaç kez çaldık tan sonra actı.

📱Leya: efendim Tuana

📱Tuana: Leya nerde kaldınız Hadi ama
📱Leya:tamam geliyoruz işte 10 dakikaya oradayız
📱Tuana: tamam hadi bekliyorum

📱 Leya: görüşürüz

📱Tuana: görüşürüz

*Arama sonlandırıldı*

Leyla'nın dediği gibi 10 dakikaya gelmişlerdi, ben de hemen evden çıktım ve yanlarına gittim. bu arada size bizimkilerin kim olduğunu söylemeyi unuttum
Benim arkadaşlarım yani Leya, yağız,deniz, ve ülkü.

Size biraz onlardan bahs edeyim Leya yani Leya kırşan 18 yaşında, o benim en yakın arkadaşlarımdan birisidir onunla 2 yıldır arkadaşız ve birbirimizi çok severiz. Leya hayvanlara, çiçeklere ve böceklere kısacası doğaya bayılır, bu kadar yeterli zaten ilerki bölumlerde de göreceksiniz nasıl biri olduğunu.

 Leya hayvanlara, çiçeklere ve böceklere kısacası doğaya bayılır, bu kadar yeterli zaten ilerki bölumlerde de göreceksiniz nasıl biri olduğunu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Leyla'nın giydiği.

Gelelim ülkü'ye yani ülkü hilal çiftçiye ülkü 18 yaşında, ülkü de benim çok ama çok sevdiğim bir arkadaşım. biz üçümüz kardeş gibiyiz'dir ve her şeyimizi paylaşırız, neyse gelelim ülkü'nün nasıl biri olduğuna ülkü biraz asabi'dir. ama onunla yakın olursan aslında nasıl olduğunu görürsün kısacası dışarıya sinirlidir ama normalde gayet tatlıdır birisidir.

 ama onunla yakın olursan aslında nasıl olduğunu görürsün kısacası dışarıya sinirlidir ama normalde gayet tatlıdır birisidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ülkü'nün giydiği.

Gelelim Yağız'a yani yağız Kılınç'a, yağız 18 yaşında, ve yagiz'da biraz ülkü gibidir aslında, biraz sinirli asabi, ama sevdiklerine ve değer verdiklerine karşı sevecen cana yakın ve merhametli dir yağız.onun bu huyunu çok seviyorum ilerleyen bölümlerde de yağızı daha iyi tanicaksınız.

Ve gelelim gurubun neşe kaynağı'na
Yani deniz'e deniz erayvaz'a, deniz 18 yaşında, az önce 'de söyledigime göre gurubun neşe kaynağıdır. ve hepimiz onu çok ama çok severiz evet deniz'den de bu kadar ilerleyen bölümlerde de denizin nasıl birisi olduğunu anlarsınız zaten .

(Yağız'a deniz'e kombin bulama'dım
Kendiniz düşünün bir şeyler )

*Okuduğunuz için teşekkürler
Daha farklı fikirleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz.*

kalbimin sesi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin