Anna Black
Věk-14 letMá jedno oko modré a druhé zelené. Je černovlasá a střední postavy.
Nejspíše by se měla stát vodní vílou, ale též má hodně blízko k přírodě a obdivuje jakoukoliv krásu. Stačí jí málo, aby byla šťastná a nadšená.
Je inteligentní a skvěle plánuje. Myslí hodně do budoucna. Dokonce myslí i nad věcmi, které by se stát během jejích plánů vůbec neměly.
Má ráda matiku, japonštinu a anglickou znakovku.Minulost: Měla nehezký vztah se svými rodiči. Její rodiče vždy chtěli, aby byla perfektní a dokázala věci tak, jak by neuměl nikdo. Kamarády též moc neměla, páč byla zamlklá a tichá, zvyklá na samotu. Ráda chodila do přírody a starala se o pouliční kočky.
Ship: Už má, takže mít nemůže, ale ráda se s kýmkoliv skamarádí.
Vzhled:
Něco na tento způsob.
Po proměně: nejspíše by vypadala úplně stejně, jen by měla krátké šaty a hezká, přiléhavá křídla.
****
Daniel BrownVěk: 14 let
Vždy byl komunikativní a mírumilovný, ale uvnitř sebe je také podlý a zlý. Umí pokročilou japonštinu a anglickou znakovku.
Nejspíše by se stal démonem, páč jeho povaha je převážně o nadměrné sebedůvěře a ignorování faktů.
Rád chodí s kamarády ven, užívá si života a vymýšlí nové příběhy pro nejmenší. Chodí na dramatický kroužek.
Minulost: Nijak zvláštní. S Annou se zná, a též jí rád škádlí.
Ship: Už má, ale též je to kamarádský typ, tak se může s někým skamarádit
Po proměně: Měl by zářící červené oči, malé růžky (které mít nemusí) a přiléhavé tetování havrana na krku.