1

1 0 0
                                    

Byl jsem normálně ve škole a přemýšlel jsem nad něčím co nedávalo smysl, jako vždy. Bez tak si myslí že je nevnímám, no možná nevnímám ale to je jedno, hele mou- řekl jsem si v hlavě „ CHARLIE! VOLE JA JSEM ZPÁTKY ” někdo zařval a vyrušil mě z přemýšlení. Byl to Jacob, muj nejlepší kamarád který odjel na rok pryč z Ameriky. „ NO TO NE- JEŽÍŠI MARJA JA TĚ TAK RAD VIDÍM” zařvu zpátky a dojdu k němu. Obejmu ho a skoro se rozbrečím protože mi hodně chyběl. „ Bráško ty ani nevíš jak si mi chyběl, no to je jedno ja ti musím něco říct ” řekl Jacob a ja se na něj jen podíval se zájmem. „ Takže výš jak je ta nová pizzerie na konci města? Well můj táta je spolumajitel a máme pizzu zdarma!” řekl nadšeně Jacob. „ POČKEJ. Tvůj táta ke Henry? Ten Henry?” řeknu s údivem. „ Jo ten Henry. No nicméně dneska tam můžeme zajít ne?” Řekne Jacob a já jen kývnu na souhlas a pak zazvonil zvonek a rozběhli jsme se do třídy. Byla matika a já malém umřel, Jacob na tom byl stejně. jakmile skončila škola šli jsme do šatny, vzali si bundy, boty a šil do pizzerie. Bylo to blízko takze jsme tam byli za chvíli. Otevřeli jsme dveře a jediné co jsme viděli byl blázinec. Tolik dětí na jednom místě. „ Eh tak tohle bude něco. No táta říkal že tu má být nový animatronic, Foxy se jmenuje nebo-” „FOXY?! JAKOŽE LIŠKA?! JA MILUJU LIŠKY” nenechal jsem domluvit Jacoba a uz jsem běžel k animatroikům jak malé dítě. Jacob byl hned za mnou- neměl na vybranou. Pak jsem ho viděl. Ten lišák byl pirát a já věděl že je hned muj favorit. Šel jsem trochu blíž abych si ho prohlídl a pak se začal chovat divně. Měl černý oči a škubnul sebou. Nějaké dítě se ho dotklo a ted foxy zuří jestli to chápu správně. „ HEJ VŠICHNI PRIČ OR FOXYHO„ zařval někdo za náma. Byl to Henry, Jacobův táta. Šel k foxymu, zavřel pirate's cove a poslal všechny pryč. „ Něco mi tu nehraje.” řeknu a podívám se na Jacoba. „ Mně taky.... Hmm měli bychom to prozkoumat, ale kdy? Tady nás každej vidí a můj táta je tu.” řekne a já vyjeknu „ V NOCI” chytnu se za pusu a trochu se zasměju. „ Ses zbláznil? Ach jo k v 23:30 před exitem támhle vzadu. Vezmu tátovi klíče a dostaneme se sem.” řekne a já jen kývnu. V tu chvíli mi zavolala mamka že mám jít domů.

Ayy tak jo tu to ukončím je noc já jdu s dovolením spát. Zítra sand budu pokračovat takže se těšte... Jestli to někdo bude číst
~Alex

what happened?Kde žijí příběhy. Začni objevovat