Bilgisayar oyunlarıyla kafa bulan , ders çalışmamasına rağmen hep iyi notlar alan o ''inek'' çocuktum. Ailem notlarımdan başka hiçbir şeyi umursamıyordu. Hayatım sıradandı hep aynı şeyler yapıyordum ve sıkıntıdan ölecek duruma gelmiştim.
Fakat bir mesaj yüzünden beni umursamayan ailem , düzenli bir şekilde devam eden okulum ,hayatımın sıradanlığı ve ben yokuş aşağı yuvarlanmaya başladık. Kendi hayatım mı değerliydi ? Yoksa diğer insanların mı?
01.06.2015 :
''..Ve Andy , tebrikler bir A+ daha.''
Alıştığım bu cümle artık bana eskisi gibi heyecan vermiyordu. Okulun son haftalarındaydık ve ben sadece eve gidip oyun oynamak istiyordum. Sınıfı incelediğimde dizilerdeki sınıfların aynısı olduğumuzu fark ettim. Çalıştığı halde iyi not alamayan çocuklar , her zaman ezilen kızlar , popüler kızlar, kızların gözdesi sporcu çocuklar...
Zilin çalması ile çoktan hazır olan çantamı sırtıma takıp hızla sınıftan çıktım. Kolidordaki dolabıma ilerleyip çantamı içine tıktım.
''Zaten ihtiyacım yok...'' diye mırıldandım.
**************
Cebimdeki anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve içeri girdim. Burnuma gelen lazanya kokusu açlığımı fark etmemi sağlamıştı.
''Hoşgeldin Andy. Otur da yemek ye.''
Mutfaktan seslenen annemin yanına gittim ve yanağını öptüm.
''Sınavdan ne almışsın?''
Tam da beklediğim gibi gelen soru karşısında gülümsedim.
''A+ ''
Bana o büyük ve gurur dolu gülümsemesini gösterdi. Daha fazla açlığa dayanamayarak masaya oturdum . Annem bana yemeğimi koyduğunda büyük bir iştahla yemeye başladım.
Babam muhtemelen toplantıları yüzünden gelememişti . Ne klişe ama...
Yemeğim bittiğinde tabağımı kirlilerin yanına koydum ve odama çıktım.
Her zamanki gibi bilgisayarımda en sevdiğim oyunu oynuyordum. Aradan bir kaç saat geçtiğinde oyunda bana bir mesaj geldiğini fark ettim. Bende ekli olmayan bu kişinin nasıl mesaj gönderdiğini bilmiyordum. Mesajı açtığımda sadece bir link olduğunu gördüm. ''En fazla ne olabilir ki?'' diye düşünerek linke tıkladım. Bir anda kararan bilgisayar ekranım 1-2 saniye sonra geri gelmişti. Bir mesajla beraber.
''Teşekkürler ;) ''
Boş boş bilgisayara bakıyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Daha ne olduğunu anlayamadan başka bir sohbet penceresi açıldı.
''Merhaba Andy.''
Korkudan altıma yapacağımı hissettiğimde laptop'un kapağını hızla kapattım ve fişini çektim. Yaşadığım olayları unutmaya çalışarak kafamı yastığa koydum ve derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Alarm
ActionHer zamanki gibi bilgisayarımda en sevdiğim oyunu oynuyordum. Aradan bir kaç saat geçtiğinde oyunda bana bir mesaj geldiğini fark ettim. Bende ekli olmayan bu kişinin nasıl mesaj gönderdiğini bilmiyordum. Mesajı açtığımda sadece bir link olduğunu gö...