....
Tanjiro ve arkadaşları ile konuşuyordum, ama kargam geldi, off.. daha yeni gelmiştim oysaki.
-GAAAK GAAK! AKIRA TSUCHI! ***** DAĞINA GIT, ORADA KÜÇÜK ÇOCUKLARIN KAYIP OLDUĞU SÖYLENIYOR, GAAK GAAK! YANINDA BIRI DAHA OLACAK. ONUNLA KARŞILAŞIRSIN!
-hay.. daha yeni geldim, iblis keserler dinlenemez mi ya?!..
-GAAK! SÖYLENME VE GÖREVE GIT!
-Tamam, tamam! Başımın etini yeme gidiyorum. Tanjiro, benim görevim çıktı duyduğunuz gibi, gitmeliyim teşekkür ederim!
T: ne demek Akira-san! Sağlıcakla git.
*Gülümseyip oradan uzaklaştım*
--Yolda--
Kendi kendime soyleniyordum ama faydası yoktu. Sonucunda avcı olmamın belirli bir nedeni vardı.
Sonunda kargamin dediği yere geldim, tabii su anda gündüz vakti olduğu için iblis ortaya çıkamaz. Akşama kadar kalacak bir yer bulmaliydim.
Hah.. sonunda iblis avcilari için kalacak bir konak buldum.
Etrafa bakindigimda yine görevler için gelmiş olan iblis avcilari vardı. Etraf iblis avcilari ile dolu resmen sayarsak burada 30 tane iblis avcısı va- ah.. şu final seçmelerindeki çocuk değil mi? Yanına gidersem arkadaş olabiliriz belki.-Merhaba! Sen şu final secmelerinde hayatta kalan çocuksun. Ismini öğrenebilir miyim?
"çocuk bana baktı.. fakat biraz ürkütücü görünüyordu.."
-Ha, sen de kimsin?
Devam ettirmeye üşendim ama yakın zamanda bölüm atarım uzun zaman bölüm gelmedi üzgünüm okul ile mesguldum:') oy vermeyi unutmayinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something is...Wrong! (Tr,Kny)
Science FictionNe yapacağını bilemeyen bir kızdı Akira. Kış gecesi ailesi için odun toplamaya gittiğinde olan olmuştu. herşey için çok geçti!