((Nisam davno pisala ovakva poglavlja, i pre nego što kažete da preterujem, dajte mi šansu da objasnim jer ima smisla.))
Ted i njegov nastavak su (većim delom vulgarne) komedije o dečaku, John, koji poželi da njegov plišani meda, Ted, oživi, i želja mu se ostvari. Njih dvojica odrastu, ali samo fizički. Prvi film je isključivo o Johnu koji pokušava da se uozbilji i preraste nerazdvojno prijateljstvo sa svojim medom, a drugi film provodi više vremena razvijajući Teda kao zasebnog lika koji želi ista prava kao i ljudi.
Ono što oba filma imaju zajedničko je to što se između ostalog fokusiraju na ljubavni život Johna. U prvom filmu, Johnova ljubav je njegova devojka sa kojom je već nekoliko godina u vezi, Lori. A, u drugom filmu, nakon neuspelog braka i bolnog razvoda sa Lori, John se zaljubljuje u Samanthu. Sad, Lori jeste upečatljivija i naizgled bolji ulov (bez uvrede, OBOŽAVAM Amandu Seyfried i sve njene uloge, ali Mila Kunis je nekako bila upečatljivija). Ali bez obzira na glumice, Sam je svakako bolji izbor.Kada kažem da je Sam bolja, ne mislim uopšteno, već posebno za Johna
U prvom filmu, John je pokušavao da prevaziđe deo života u kojem mu je potreban njegov živi plišani meda, jer on više nije dečak. Ali problem je to što ni Ted više nije mlad, i kako je poprimio osobine i glas odrasle "osobe", prepustio se porocima kao što su alkohol, droge, provođenje vremena sa prostitutkama i neozbiljnost na radnom mestu - i John se ponašao isto tako (osim dela sa prostitutkama). Kako ko živi svoj život nije naša briga jer to nas ne dotiče, ali John sada živi sa svojom devojkom, Lori, i ona je odgovorna osoba koja želi sigurnost u vezi i odgovornog dečka - ono što John nije. Na kraju filma oni pronađu kompromis da žive svi troje zajedno i Lori i John se venčaju, ali u nastavku se ubrzo razvedu jer čak ni njihova ljubav nije bila dovoljno jaka da preživi njihove različite ličnosti.
Nakon duge patnje, John pronalazi novu ljubav u Samanthi Leslie Jackson (da, ona je Sam L. Jackson), advokatici koja radi na slučaju koji treba da dokaže da Ted zaslužuje prava osobe, a ne samo igračke, jer je on bez sumnje više od toga. Kada pomislimo "advokat", u glavi nam je sofisticirana osoba, što Sam nije. Ona ozbiljno shvata svoj posao i fer je prema klijentima, ali njen privatni život je neuredan. Ona prekomerno konzumira marihuanu i sklona je sukobima, ali je mnogo simpatična i zabavna, samo se previše opustila. To je navelo Johna i Teda da joj odmah prepuste Tedov slučaj i njih troje su olako postali prijatelji i ona i John su od početka imali više hemije nego što je on imao sa Lori. Sam je oko 10 godina mlađa od Johna, što i nije mnogo, ali emotivno gledano oni su isto godište. Postoji narodno verovanje da je u vezi potrebno da muškarac bude malo stariji od žene jer navodno muškarci sazrevaju kasnije, ali John nije tipičan muškarac i potrebna mu je neozbiljna devojka. Samanta i John čak dele isti problem - oboje su na neki način gubitnici. Dok John ne može da zadrži radno mesto, Sam odmah gubi prvi slučaj, koji joj je dodeljen zbog nepotizma, ne jer su dva glavna lika lično tražili nju. Dobro, kapiram da je ona tek neiskusna u poslu i ovo joj je tek prvi slučaj, ali ipak ćemo da uzmemo i ovo u obzir. I nema šanse da mu Lori ne bi oprostila da se našalio sa njom onako kako se našalio sa Sam na kraju drugog filma.
Lori je fenomenalna osoba koje je mnogo volela Johna i on je voleo nju, ali nisu se slagali i za njih je dobro što su otišli svako na svoju stranu. Nadam se da će oboje biti srećni sa ljudima sa kojima će da dele iste interese. Sam se ne razume u reference pop kulture, ali osim toga, ona i John su dobar par. John mi se nikada nije činio kao muškarac spreman da se skrasi, ali ako je Ted uspeo da stvori porodicu, možda će i on jednog dana.
YOU ARE READING
Mnogo Više ZABAVE (Filmovi I Serije)
RandomNova knjiga sa mojim mišljenjima o filmovima i serijama, pisana isto kao i prethodna ,,ZABAVA" PAŽNJA! 📣 OVO JE SAMO MOJE MIŠLJENJE, ALI OTVORENA SAM ZA DISKUSIJE U KOMENTARIMA 🙂