I još jedan Sony film je propao... Madame Web... Sva ta slava nakon Across The Spider-Verse je sada ,,voda ispod mosta". Ali zašto? Znamo da Morbius nije uspeo jer je imao dosadnu priču, a Venom filmovi su bili nenormalno uspešni. Hajde da se pozabavimo sa tim.
Krećemo od početka
Zašto je prva trilogija Spider-Mana uspela? Do tada nije bilo mnogo filmova o superherojima, a ipak je i dan danas, kad ih imamo i previše, Sam Raimijev Spider-Man cenjen i voljen. Meni se svidelo to što je uspeo da napravi neki balans između ozbiljnog/emotivnog/mračnog sadržaja i veselog/zabavnog sadržaja. I, da budemo iskreni, dobra je priča. Zaista je ikoničan film. Sam Raimi je zaista napravio ikoničnu trilogiju koja će zauvek živeti.
Ali, mislili su da je dovoljno da promene novog glumca na svakih nekoliko godina, što je prerano. I zato The Amazing Spider-Man i njegov nastavak nisu bili toliko uspešni. I to i što su bili znatno mračniji od prve trilogije.
Tom Holland je imao sreće što je postao deo Marvel Cinematic Universe jer je postigao ogroman uspeh i snimio najviše filmova kao Spider-Man. Sada Sony nije bio jedini studio koji se bavio pisanjem lika Petera Parkera i to je pomoglo da se njegova priča osveži.Dva skorija hita za Sony studio su potpuno različiti. Zašto su oba veliki uspeh?
Dva najnovija hita za Sony su dve Spider-Man franšize - Spider-Verse trilogija i Venom trilogija. Obe trilogije će uskoro dobiti svoj treći i poslednji deo. Spider-Verse i Venom su skoro neuporedivi jer su mnogo različiti. Spider-Verse je priča o timu Spider-Mana iz različitih dimenzija, dok je Venom priča o novinaru, Eddie Brock, čije telo je naselio vanzemaljac nalik parazitu. Ipak, imaju nešto zajedničko, a to je dopadljiva dinamika među glavnim likovima, balans tonova filmova i priče su zaista bile dobre i koje su imale smisla. Moram biti iskrena, Sony ili uspe ili zezne, skoro nikada nisu bili na sredini.
Madame Web je pričao o timu superheroja...bez superheroja
Kad sam čula o čemu je Madame Web, nije mi bilo jasno zašto je film uopšte snimljen. To je trebala da bude priča o timu Spider-Mana, slično Spider-Verse, samo bez glavnog Petera Parkera i sa nekoliko drugih ženskih superheroja sa slučnim moćima. Dobro, mi vidimo rođenje Petera Parkera u filmu, ali film ne sme da pomene njegovo ime. I zar on nije bio prvi Spider-Man? Kako onda treba da imamo čitav tim drugih Spider-Mana? I kako je ovo priča postanka kad niko od superheroja nije dobio moći tokom celog filma, to je samo film o nekoliko žena koje se bore sa zlikovcem i to je to... I da ne pričam koliko Dakota Johnson ne podnosi ni sam film (na intervjuima izgleda kao da je neko tera protiv njene volje da učestvuje) i njen lik nije ni malo dopadljiv. Mislim, glavni lik im je dosadan i mrzovoljan, a on treba da nosi dobar deo Madame Web na svojim leđima. Kako bi iko zavoleo nekoga kao nju? A da ne pričam o tome što ona nije imala kostim. Imala je samo supermoći koje su tu, ali slabo je služe, a ostale tri devojke koje će kasnije da dobiju supermoći ih uopšte ne dobiju u Madame Web. To je samo film o nekoliko običnih ljudi koji nekako pobede super zlikovca i to je sve. Te tri devojke su bile bolje od glavnog lika, ali ne znamo mnogo o njima i nisu dobile dovoljno vremena da nam izgledaju važno. Tako da, Madame Web je bila samo gubljenje vremena. Ono što je mogao biti natprosečan film je samo loš film.
Sony ima šanse da se oporavi
Srećom po njih, uskoro treba da završe Venom: The Last Dance i Spider-Man: Beyond The Spider-Verse. Kao neko ko voli obe franšize, ja se nadam da će oba filma biti odlična i da će biti veliki uspeh. Znam da Sony može mnogo bolje od Morbiusa i Madame Web jer su to dokazali mnogo puta. A možda i Kraven The Hunter bude uspešan, nadajmo se.
YOU ARE READING
Mnogo Više ZABAVE (Filmovi I Serije)
RandomNova knjiga sa mojim mišljenjima o filmovima i serijama, pisana isto kao i prethodna ,,ZABAVA" PAŽNJA! 📣 OVO JE SAMO MOJE MIŠLJENJE, ALI OTVORENA SAM ZA DISKUSIJE U KOMENTARIMA 🙂