son sigara.

86 14 2
                                    

yine Jeongin'in evinin önü, saat gece yarısını çoktan geçmiş. Hyunjin, yine evin önündeki sokak lambasına yaslanmış.

uzaklardan bir yüz görünüyor, sarışın çocuk.

tam Jeongin'in evinin önünde durduktan sonra telefonundan Jeongin'e mesaj atıyor, aşağıya insin diye.

Jeongin aşağıya iniyor. şaşkınlıkla karşısındaki bedene bakıyor.

sarışın çocuk, Jeongin'e sımsıkı sarılıyor. Jeongin daha da şaşırırken sarılışına karşılık veriyor.

en son çocuk geri çekiliyor ve diyor ki; "Jeongin, senden çok hoşlanıyorum." ardından ekliyor. "bunun için sabahı bekleyemedim, belki daha güzel olabilirdi. of! hayır, Jeongin senden deli gibi hoşlanıyorum."

Jeongin parlayan gözlerle karşısındaki çocuğa bakıyor, gülümsüyor. ardından çocuk, ani itirafıyla utanıyor.

Jeongin, çocuğa yaklaşıyor. "ben de," diyor. "ben de senden çok hoşlanıyorum."

"gerçekten mi?" Jeongin başını sallayıp "evet." gülümsüyor.

karşısındaki çocukta ona gülümsüyor.

Hyunjin tam o an yakıyor bu kez sigarayı.

çünkü birbirlerine yaklaştıkça yaklaşıyorlar ve en sonunda dudaklarını birleştiriyorlar.

Hyunjin kafasını havaya çevirdi.

bir süre öyle dururken ayrılan çocuklara baktı.

sonra bir şey oldu.

Jeongin, Hyunjin'i gördü.

Hyunjin bu kez gizlemedi kendini, gülümsedi.

Jeongin son kez karşısındaki çocuğa sımsıkı sarılıp ayrıldıktan sonra gidişini izledi. ardından kafasını tekrar karşısına çevirdi.

oradaydı.

Hyunjin'e daha çok yaklaştı. Hyunjin'in ise gülümsemesi büyüdü.

"Hyunjin?" kaşlarını şaşkınlıkla çattı Jeongin. "fazla aşktan delirdim galiba." ardından az önce giden Hyunjin'e, sevgilisine baktı.

en son önünde durdu. kederli gülümsemesiyle,

"tarih tekerrür ediyor." fısıldadı. "birbirini çok iyi tanıyan iki yabancı olacağız."

Jeongin kafasını yana yatırdı. delirdiğini düşünüyordu.

Hyunjin kafasını iki yana salladı. sigara elinden kayıp düşmüştü bile çoktan.

Hyunjin son kez gülümseyip arkasını döndü ve ardından kayboldu.

Jeongin'i yıllarca soru işaretiyle bırakarak.

ve son sigara, söndü.

ama fiziken, ruhen Hyunjin'in kalbinde yanmaya devam etti.

-son-

okuduğunuz için teşekkürlerr!!

çok açık uçlu bittiğinin farkındayım isterseniz Jeongin'in ağzından da bir bölüm yazabilirim

görüşürüzzzz

lost me, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin