1.Bölüm

21 5 9
                                    

Hyunjin pov:

Tüm sabahlar aynıydı. Bunu ne kadar sevdiğimi bilemem. Sağlıklı ve aksiyonsuz hayatıma teşekkür edip yaşamaya devam mı etmeli, yoksa sıradan günlerimden nefret mi etmeliyim?..

Yazar pov:

Hwang Hyunjin her sabahları okula gider, öğlenleri evde veya dışarıda resim çizerdi. Akşamları ise fotoğraf makinesini eline alır ve önce ayın, daha sonra da gördüp hoşuna gittiği çoğu şeyin resmini çekerdi.

En sonunda istediği sanat okuluna gidebilmiş olsa da herşey bitmişti. Sadece sanatları ile beraberdi. Yalnızdı

Hem çizdiği hem de çektiği fotoğrafları paylaşmak için 2 ayrı Instagram hesabı açmıştı. Kendisinin beğendiği kadar takipçileri de beğeniyordu.

Bazen takipçileri kendi resmini atıp çizmesini isterdi. Hyunjin ise artık bunu bir mesleğe çevirme kararıyla insanların resmini çizip onlara satardı.

______

Hyunjin pov:

Okuldan geldiğimde gerekli malzemeleri alıp dışarı çıktım ama hâlâ ne çizeceğimi bilmiyorum. Son zamanlarda insanları çizmeye pek bir merak salmıştım. Hem para kazanıyor hem de bundan zevk alıyordum. Ben çizerken genelde gülüyorlar ve resmimi bitirene kadar gülmeye devam ediyorlar. Ne kadar benim için gülmeseler de çizeceğim resimde daha güzel durmak için 32 diş gülümsüyorlardı. Bazı insanlar sahte gülüp ödemeyi vermeleri ile gitselerde, bazıları çok samimi kişilerdi. Resmin ardından sıcak bir "teşekkür" ederlerdi. Kendim gülme eylemini fazla gerçekleştiremediğim için insanları güldürmek iyi hissettiriyordu.

Boş boş düşünceler ile etrafa bakıp ne çizeceğimi ararken sarı saçlı bir çocuk bana yaklaşıyordu. Çok tatlıydı. Fakat gülmüyordu? Bana güzel bir gülümseme sunup, çillerinin her detayını çizmek isterdim diye düşünürken önünde durduğunu gördüm.

Gerçekten çizeceğim sanırım. Bu masum güzel yüzü çözeceğim için mutluyum. Yüzü gerçek bir sanat eseri...

F: Merhaba, ben Felix.

H:Methaba! Ben Hyunjin.

F:Çiz beni.

H:Tabii. Nası çizmemi istersin? Oturarak, Başka bir yöne bakarak...

F:Çıplak.

H:Ne?

F:Çıplak çiz beni.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nude Art•HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin