Benim Saçma Hayatım

21 0 0
                                    

Anlatan:Toprak

Selam ben Toprak bu da benim saçma hayatım, babam ve annem ben 3 yaşımdayken ayrıldı annem ben 10 yaşından beri çok fena halde abim iş için yurt dışına gitti.

13 yaşından beri üvey babamdan şiddet ve tacevvüz görüyorum.

Ne harika bir hayat, öyle değil mi?

Okula gidiyorum ama nasıl babamdan kaçarak servise bindiğimde bana dokunamadığı için şanslıydım.

Yanıma Ravza geldi.

"Ne oldu Toprak?"
"Hiiç, sadece koştum."
"Ama birinden kaçıyormuş gibiydin?"
"Ayyy boşver hem geldik zaten okula."
"Offf, ne çabuk Efe ve Elif'i görmek istemiyorum."
"Aaa, biz çok seviyoruz sanki."

Otobüsten indik sınıfa çıkarken merdivende Elif bana çempe taktı yandaki demirlere tutunmasam Umut'un üstüne düşüyordum.

Onunla arkadaşım sanmayın sadece derste konuluyor bazen bizimlede konuşuyor ama benimle pek fazla konuştuğu söylenemez.

Çirkin miyim? Neden kimse beni sevmiyor? Ohh, çirkin değilim ve birinin beni sevmesi önemli değil. Sadece ailemden dolayı beni sevmiyorlar.

Zil çaldı derse girdik derste uyudum çünkü hoca anlatmıyo, 20 dakika sonra hoca herkes ayakta ben uyuyorum azarı ben görüyorum.

Aman banane amq, Umut bana bakıp gülüyor komik bir şey mi var acaba?

Teneffüs zili çaldı Umut ve ben hariç herkes basketbol sahasına indiler ben kitap okuyordum oda camdan bakıyordu.

Birden bana baktı bana doğru gelmeye başladı.

Ananın amı cidden en fazla ne yapabilir ki?

Geldi. Geldi... Geldi.... Yanıma oturdu kafamı kendine çevirdi yanaklarımı tuttu dudaklarını dudaklarıma deydirdi

Ne, O - o beni öptümü? Şu an rüyada olmak istiyorum ama değildim.

Bir an nefesimiz kesildi ve ayrıldı az daha Ravza'ya yakalanıyorduk sonra yanımdan kalktı ve yeniden cama geçti...

Aklıma bu kadar geldi idare et 😜

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin