Dün Okuldaki Olay

16 0 0
                                    

Anlatan: Ravza

   Az önce onlar yan yana mı geldi? Ohaa, bunlarda gelecek görüyorum ben. Ya da sadece bir şey söylemek için gitmiştir.

Aman boşver hem ne yapıcam ben onları sonuçta kendi hayatları, değil mi? Offff gidip sorucam.

"Kanka, az önce Umut yanında mıydı?"
"Evet neden sordun?"
"Birşey mi söyledi?"
"E-eeee, dersler hakkında konuştuk hehe."
"Hmmm, tamam teşekkürler hi."

Şüpheli davranıyor demekki dersler hakkında konuşmamışlar, ne hakkında konuştular?

Tanrısal bakış açısı

Ravza onları gördüğü için herşeyi aslında biliyor Toprak'ın ne kadar iyi yalan söylediğini kontrol etmek için böyle yaptı.

Ama bilmediği birşey var ki Toprak çok iyi rol oynar ve yalan söyler peki neden böyle olduğunu biliyor musunuz?

Toprak doğduğundan 4 ay sonra babası vefat etti ve annesi ile kalmaya başladı.

Toprak 13 yaşındayken annesi evlendi ve Toprak'ın üvey babası onu tecavüz edip şiddet uyguluyordu.

Artık ailesine yalan söylemeye başladı ve bu konuda iyi olduğunu farketti rol-play yapmaya çalıştığında hem yalanı hemde rolü iyi yaptığını anladı ve böyle büyüdü.

Arkadaşları bilmediği için sadece eğlence için yaptığını düşünüyordu onlar üzülmesin diye.

Anlatan:Umut
B-ben onu dün öptüğüme inanamıyorum, ama dudağının tadı güzeldi.

Yine yapmak isterdim ama maalesef Ravza yanından ayrılmadığı için yapamıyorum.

Derste tuvalete giderse bende onun arkasından çıkıp öpebilirim aslında.

Evet öyle yapıcağım, aaa kendimi tanıtmadım.

Ben Umut, 16 yaşındayım ve lisa 1'e gidiyorum okula geç başladım ve yeni transfer oldum ona rağmen şu an dışlanmıyorum.

Bu kadardı ve sanırım Toprak'a aşık oldum, çok güzel kız ha aslında keşke söuleyebilsem duygularımı.

Üfff salla gitsin, direk çıkma teklifi et boşver açılmayı.


Valla aklıma gelmio yazamiom eğer ki 3 gün sonra yazamazsam anlayın ki Trabzondayım byy~.

Kelime sayısı:269

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin