Частина 2

152 14 0
                                    

Три дні пройшли дуже швидко Дазай приходив до Чуї щодня.Він йому приносив різні фрукти і всякі смаколи,також Осаму прибирав квартиру до приїзду Чуї тому,що він знав як рудоволосий любить чистоту.

Ось і настав той день, коли Дазай повинен забрати Чую.Дазай підїхав до лікарні він вирішив не просто забрати Чую, а винести.Осаму пішов до лікарні, там стояв Чуя біля ресепшина його вже виписували йому дали різні документи.Чуя пішов до виходу, де стояв Дазай.

-О,Осаму,пр...-не встиг сказати Чуя, бо його різко взяли на руки-Ей ти чого?Я і сам можу йти
-Я просто дуже скучив за тобою 
-Не можу те саме сказати тобі
-Розумію ти мене не пам'ятаєш, але незабаром все буде як раніше
-Як було раніше?
-Ми все робили разом, підтримували один одного,дивилися різні фільми і просто кайфували від життя
-Не погане життя
-Так, ось ми і підійшли до моєї машини 
-Красива
-Тобі подобається?
-Так

Дазай поставив Чую на землю і відчинив йому двері блакитноокий  сів у машину Дазай сів за кермо та вони поїхали.Їхали вони мовчки вони підїжаали до красивої багатоповерхівки Чув просто дивився у вікно і роздивлявся всі ці будівлі машина зупинилася шатен вийшов з машини і підійшов до дверей Чуї він відчинив її і Чуя виліз із машини.Дазай закрив машину і взяв Чуї на руки та поніс до однієї з багатоповерхівки.Чуя вже не заперечував, бо знав, що Дазай все одно його не відпустить.Вони піднялися на 8 поверх і зайшли в одну з квартир.Дазай підійшов із Чуєю на руках і поклав його на диван.

-Дякую-сказав Чуя
-За що?
-За те, що доніс мене до дивану
-А ти про це
-А де я спатиму?
-Можеш біля мене чи в якійсь кімнаті для гостей
-Я спатиму в кімнаті для гостей
-Добре-небагато засмучено сказав Дазай
-Ти хотів би, щоб я спав біля тебе?
-Так але я розумію що я тобі не знайома людина я не вимагатиму від тебе того ставлення, яке було раніше
-...-Дазай просто промовчав

Шатен пішов на кухню щось приготувати,Чуя просто сидів на дивані і дивився у вікно.Незабаром Чуї набридло дивитися у вікно і він вирішив піти до Дазая.Дазай стояв біля плити з фартухом та закладеним хвостиком(чому б і ні ).Дазай не почув,як прийшов Чуя тому продовжував стояти і готувати.Чуя тихо сів на стілець і спостерігав за ним шатет на щось відволікся.

-У тебе там горить-сказав спокійно Чуя
-О,Чуя,ти прийшов, а я і не почув-подивився на Чую Дазай
-Ага,але в тебе щось горить
-Ах та точно зараз-Дазай вимкнув плиту і забрав з неї сковорідку-Зараз будемо їсти
-А що будемо їсти?
-Твою улюблену пасту з креветками-радісно сказав Осаму
-Хорошо

Вони разом поїли після чого прийняли ванні процедури.Дазай і Чуя пішли по різних кімнатах,Чуя майже відразу заснув.
Дазай же довго не міг заснути йому було сумно і прикро, що Чуя спить у сусідній кімнаті, а не біля нього але він розумів що Чуя його не пам'ятає і він для нього не відомий чоловік.

Осаму ще зі школи бігав за Чуєю і довго не міг зізнатися йому в почуттях і коли він зізнався у своїх почуттях Чуї вони виявилися взаємними вони почали зустрічатися,а потім і жити разомі через 4 років стосунків вони одружилися вони були щасливою одруженою парою ну,а потім Чуя потрапив в аварію і далі ви знаєте що було....(мені просто лінь писати про те, що Чуя був у комі і т.д.)
_________________________________________
Ось і новий розділ)
тгк:П'яна маячня

Закохайся в мене знову Where stories live. Discover now