Medya ile birlikte okuyunuz .
Kitabı şarkıdan esinlenerek yazdım. Ayrıca tekrar uyarmakta sanırım fayda var fazlaca Açık anlatım yapacağım. !!!
İyi okumalar dilerim.
*******
Odanın ortasında renkli ışıklar arasında etrafında onca insanla eğlenen gence bakıyordu taehyung tüm dikkatiyle. En yakın arkadaşına bakıyordu. Fazlaca içmiş duran arkadaşı durmadan kahkaha atıyor partinin asıl sahibi olduğunu unutmuştu veya sahibi olarak en çok ben eğlenmeliyim kafasındaydi. Bunu ne genç çocuk biliyordu ne de en yakın arkadaşı.
Halbuki birbirlerini oldukça uzun süredir tanıyorlardı. Jungkook'un Busan dan Daegu'a geldiği gün başlamıştı dostlukları. Veya dostluk adında aşkları da diyebiliriz. Ikiside farkında değillerdi bu durumun. Kendileri dışında herkes farkındaydı ama .
Aralarında 2 yaş olmasına rağmen oldukça iyi ve fazlaca samimi anlasan bu ikiliye kimse bir şey demiyordu . Kendileri durumlarını arkadaşça buldukları için ve kabullendikleri için kimseye bir şey de dedirtmiyorlardı. Halbuki hareketleri pek arkadaşça olmuyordu . Çünkü kim arkadaşının kucağında uyurdu ? Kim arkadaşının en hassas noktalarını bilirdi ? Veya kim arkadaş adı altında yüzündeki her türlü beni öperdi ki ? Çoğu kişiye göre bunlar pek arkadaşça yaklaşım değildi. Daha çok sevgililerin yaptığı durumdu . Ama onlar çocukluk arkadaşıydılar. Onlar birlikte büyümüştü. Onlar bir bütündü.
Taki o geceye kadar .Taehyung ortada elindeki votka karışımlı likörü içen arkadaşının daha fazla dağılmasına engel olmak amacıyla ona doğru yürümüş ve elindeki içki bardağını almıştı. Elindeki bardağın gitmesiyle bir bebek misali mızmızlanmaya başlayan jungkook'un kafası o kadar gitmişti ki bardağı alanın en yakın arkadaşı olduğunu bile fark edememişti.
" Kimsin lan sen ? HA ? NE CÜRETTLE elimdeki bardağı alırsın?"
Sarhoşluğudandır ki kelimeleri bir bağırıyor bir alçakça söylüyordu. Bazen de dili istemsizce pelteklesiyor sevgili arkadaşını resmen kendisini yemesi için davet ediyordu. Seviyordu Taehyung onun bu hallerini kucağına alıp bebek gibi sevesi geliyordu. Bazen yapıyordu da . Jungkook da bundan pek tabi memnundu. Ama şimdi onu tanıyamıyordu. Belki sıcak bir kahve belki soğuk bir duş onu kendine getirebilir diye düşündü taehyung çünkü onun kendisine gelmesi ve evdeki yüzlerce insanı göndermesi gerekiyordu. Parti sahibi parti bitti demeden bitmezdi.Bunun düşüncesiyle onu kalabalıktan çekip çıkartmak istemişti . Elini koluna attığı anda Jungkook onun bir sapık olduğunu düşünmüş olacakki :
" Sen kimsin be ? Bırak BENI ! PIS SAPIK , TACİZCİ OR-"
"YUH "
Taehyung daha fazla küfür duymak istemiyordu arkadaşından onu takmamayı seçmiş kolundaki elini indirerek elini tutmuştu. Kalabalığı yara yara geçiyor birbirine girmiş bedenleri ayırarak yol alıyordu. Mecazi olarak değilde gerçekten birbirine geçmiş bedenleri ayırıyordu ve bir gram da pişmanlık sezmiyordu . Arkadaşının küfürlerine başkalarının da küfürleri ekleniyordu sadece ama kimin umrunda . Taehyung böyleydi çünkü . Karakteri bir şeye odaklandığı zaman başka şeylere dikkat etmeyen bir yapıdaydı ve bu ondan memnundu.
Geldikleri mutfak kapısını açmak amacıyla elini pantolonun cebine atan Taehyung kimse gelmeden önce kilitledikleri mutfağı açmış ve kendisiyle arkadaşını içeri çekmişti .
"ADAMIM sen KiMsin ? NEDEN MUTFAĞIMIN ANAHATARI SENDE ? "
"Biraz daha sabret hatırlayacaksın beni "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drunk In Love 🥂 ●Taekook
FanfictionSabah kalktıklarında Jungkookun hatırladığı son şey onun masanın üzerinde en yakın arkadaşının becermesiydi. ONE SHOT BİR KİTAPTIR!!!!!! Fazlaca Açık anlatım içerir