8+18

7.6K 32 32
                                    

Merhabaaaaaa.Ben bu hikayeyi ilk gördüğümde baya bir sevmiştim ve dewam etmemesine çok üzülmüştüm.E baktım orjinal hikayeyi başka biri dewam ettiriyor neden ben de yapmayayım dedim ve kendimi burda buldum.İlk smut deneyimim daha önce birçok(smut olmayan) hikayeler yazmıştım fakat hiçbiri tutmadığı için silmiştim. Bu kitap hikayenin 3. kitabı eğer diğerlerini okumadıysanız  ilk onları okumanızı tavsiye ederim. Lafı daha çok uzatmadan hikayeye geçelim :)

            .....................................

Hyunjin sınıfı terk etmişti beraberinde kızları da götürmüştü. Çok korkuyordum. Seungmin tam doğrularak üstüme geliyordu ki Felix kafasını tuttuğu gibi penisini ağzına soktuğundan işine devam etmek zorunda kalmıştı. Bir anda bütün erkekler üstüme doğru yürümeye başlamıştı.

Jungkook:üzgünüm rose ama bunu yapmak zorundayız.

Jungkook  konuşmasını bitirir bitirmez birçırpıda boxerini ve pantolonunu çıkarıp beni yüz üstü sıraya eğdi ve sertçe içime girdi. Habersiz yakalandığım için tüm okulda yankı yapan bir çığlık attım.

Minho sıranın altına girip vajinamı yemeye başladı. Minho'nun bu hareketini gören diğerleri de harekete geçmeye başladı.

Taehyung sıranın üzerine dizlerinin üzerine çıkarak penisini yalatmaya başladı.

Jungkook, Taehyung ve Minho işlerini durdurup göz göze geldiler ve 3'ü de sanki sözleşmiş gibi köklediler. Taehyung'un penisini boğazımda hissederken karnımdaki jungkook'un penisi ve amımdan içeri giren Minho'nun dili resmen beni zirveye çıkarıyordu.

"Ahmhm."

İnlemem üzere Jk aşşırı hızlı birşekilde pompalamaya başlamıştı. Minho artık dayanamıyor gibi dilini çıkarıp amımı (daha çok deliğimi) ısırmaya ve yalamaya başlamıştı. Artık dayanamıyordum ve sarsılarak boşalmaya başlamıştım. Benimle birlikte Taehyung da boşalınca Minho ile aynı anda zevk suları yuttuk.

               .....................

✨Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi veya nasıl dewam etmeli buraya yazar mısınız? ✨

 
(274 kelime) Kestiiiiiiiiiik🎬 Nasıldı bölüm sizce? İlk bölüm olduğu için baya bi kısa yazdım. Bugün belki yb atarım. Yanlış anlaşılma olmasın sınıfta 5 erkek yok sadece bu tur 3'ü yaptı diğer bölümde çok yıpranıcak Rose'miz. Neys daha fazla uzatmadan bitiriyorum...

Kpop okulu +18 (Sapık Öğretmenim) 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin