13

1.6K 17 12
                                    

Aşklarımmm. Evet ben dayanamayıp sabahın köründe attım bölümü-_- Her neyseee,hadi iyi okumalarrr ❤️‍🩹❤️‍🩹

 
                    ⬤◯⬤◯⬤◯⬤◯

Evet...Yaşadığım sevişmeden sonra ne olmuştu tahmin edin.Şu anda bütün kızlar toplanmış çok ta eski sayılmayan televizyondan kaçak siteden barbie dreamhouse 2013 izliyorduk.Geçen akşamki sexten sonra herkes kendi halinde hiçbirşey olmamış gibi hayatına devam etmişti.Fakat ben hala o akşamda kalmıştım. Hala bacaklarımın arası onun için yanıyordu ve hala onu arzuluyordum. Ama lanet olası kalbimi birşey olmamış gibi yaparak parçalara ayırıyordu. Fakat ona da kızamazdım sonuçta, aramızda birşey yoktu değil mi yani.
Vardı
Lanet olsun ki vardı
En azından ben öyle düşünüyordum

                 ◯⬤◯⬤◯⬤◯⬤◯ 

Akşam yemeğinden sonra herkes odalarına çekilmişti. Ben hariç. Salondaki kanepede uzanıyor ve yaşadıklarımı düşünüyordum.Annemi, babamı, evimi, eskiden toz pembe olan hayatımı...

Farkında olmadan bir damla yaş gözümden firar etti. Bunu fark edince kendimi tutamadım ve göz yaşlarına boğuldum. Dudaklarıma ulaşan tuzlu tat beni gıcık ederken ağlama dedi içimden tanıdık bir ses. Annemin sesi... Sonra ağlayabilirsin diye bir ses yükseldi arkadan. Bu da babamın sesiydi.Ağla küçük kızım, ağla ki rahatla. Yetmedi mi çektiğin acıların dedi babam. Haklıydı da. Yetmez miydi bu acılar. Gücüm kalmamıştı artık. Bu gencecik yaşımda olgunlaşmak zorunda kalmıştım son 1 haftada.

Aklıma dank eden bir düşünce ile ayağa fırladım. Gözümün kararmasını umursamadan etrafıma bakınmaya başladım minik bir umutla. Az önce ailemin sesini duymuştum. Ya burdaylarsa?Değiller dedim kendime minik umut ışığını söndürerek."Onlar öldüler ve bir daha gelmeyecekler" diye bağırmaya başladım. "Onlar öldü aptal! Kendi kendini üzmeyi bırak!" Çığlıklarımdan sonra tek hatırladığım şey gözlerimin kafamdaki acıyla kapanması ve Lisa'nın bağırışları...  

                 ◯⬤◯⬤◯⬤◯⬤◯

Selam yine ben. Uzun  bir aradan sonra yüzsülük yapıp sınır koymayacağım merak etmeyin. Oy ve yorum yapmayın demiyorum ayrıca yapmanız beni çok mutlu eder. Yapmazsanız da gönlünüz sağolsun. Hoşçakalınn❤️‍🩹❤️‍🩹

Kpop okulu +18 (Sapık Öğretmenim) 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin