Yeni bölüm karşınızda (herkes kendi isminin baş harfiyle anılacak İ:İgura O:Oyakata Mk: Muzan)
3. Kişi bakış açısı
O- Evlatlarım bu hashira toplantımızda bir eksiğimiz var Çiçek hashirası Kocho Kanae. Kendisi üst ay 3 tarafından öldürüldü. Hepiniz zaten biliyorsunuzdur ama yine de belirtmek istedim. Kocho Kanae'nin yerini alacak hashirayı ben belirledim. Adı Amika Skyera. Gelebilirsin kızım.
Amika gelir ve kendini tanıtır. Yıldırım nefesini kullandığını söyler ve umarım iyi anlaşırız diye cümlesini bitirip yerine oturur. Sıradan bir hashira toplantısı gibi bir toplantı yapılır ve Oyakata-sama gider.
Flachback
S- Kocho Shinobu!
Sh: Efendim Shinazugawa-san?
S- Iıı şey... haberi aldın mı acaba?
Sh- Ne haberi
S- Daha almadın demek. Bir şuraya oturabilir miyiz konuşmamız gerek de.
Sh- Tabii ama ne oldu? otururlar*
S- Lütfen beni sakince dinleyin olur mu?
Sh- Shinazugawa-san bir problem mi var?
S- Sabaha karşı bir iblisi öldürmekle meşguldüm. İblisin işini bitirdim o anda kargam gelip bana bir haber verdi
Sh- Shinazugawa-san lütfen lafı ağzınızda gevelemeyin
S- Karga bana ablanız Kocho Kanae'nin bir üst ayla savaştığını söyledi yolda İgura ile karşılaştım ve bize bildirilen yere gittik. Gittiğimizde...
Sh- G-gittiğinizde?
S- Ablan yerde kanlar içinde... kanlar içinde yatıyordu
Sh- A-ablam ö-öldü mü? dedi ağlayarak
S- Maalesef üst ay 3 onun 3 uzvunu koparıp kendi etini yedidtirip onu öldür-
Sh- AAAHHHHHH DALGA MI GEÇİYORSUN BENİMLE?!
Shinobu dizlerinin üzerine düşüp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Çığlıklarından başka bir ses yoktu Sanemi konuşana kadar. "Bunlar onun haorisi ve tokası" diyerek kanlar içinde olan haori ve tokayı uzattı. Bunlar Shinobu'nun çığlıklarını ikiye katladı. İsyan ediyor bunun gerçek olmaması için yalvarıyordu. Sanemi teselli edemeyince ve kendi gözleri dolunca uzaklaştı. Shinobu'nun çığlıklarını duyan Kanao hemen yanına geldi ve onun yanında ağladı. Sonrasında kelebek konağında bir sessizlik hakim oldu. Shinobu en başta içine kapandı ama sonrasında tekrar insanlarla vakit geçirmeye çalıştı. Zaten içine kapanık olan Sanemi daha da içine kapandı. Bundan en çok şikayetçi olan kişi tabii ki de Genya'ydı. Abisini öyle görmekten sıkılmıştı. Hashira cephesinde pek bir değişiklik olmadı herkes en başta biraz üzülüp sonra hayatına devam etti. Ama intikam yemini eden iki kişi vardı biri Sanemi çünkü hayatının aşkı öldürüldü diğeri ise İgura yani yılan hashirası çünkü nasıl bu kadar vahşi olabildiklerini anlamıyordu ve bir açıklama bekliordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obanai x Mitsuri (obamitsu)
Teen FictionMitsuri 'nin iblis olduğu Obanai'nin insan olduğu bir evren iyi okumalar