P.O.V Suus
Oké, hier begint dus het verhaal over hoe ik, Suus van Zwaben, wees en enige kind werd. Het is best lang geleden maar het lijkt alsof het gister was. Ik was 9 jaar, op vakantie in Zeeland en het zou de leukste vakantie van mijn leven moeten worden. Want mijn crush Morris ging precies naar dezelfde camping. Ik was helemaal hyper, en we moesten dus nog twee uur in de auto, mijn zus van 11, Kiki, en mijn ouders werden er helemaal gek van. Maar ze zeiden niks, waar ik uiteindelijk ook wel blij mee was. Omdat er toen iets verschrikkelijks gebeurde, wat mijn hele leven tot een hel maakte (dat dacht ik toen). Voor de vrachtauto die voor ons reed was opeens een man die aan het spookrijden was, het ging allemaal zo ontzettend snel. De vrachtauto remde en wij knalden er met volle vaart tegenaan terwijl de auto naast ons wou invoegen op dat moment. Die botste dus ook heel hard tegen de auto aan. Ik hoorde mama gillen en papa zeggen dat hij van ons hield, ik zag allemaal bloed en toen werd het zwart. Toen ik wakker werd lag ik in een helemaal witte kamer waar het muffig rook. Ik snapte er geen bal van, tot er opeens een vrouw in een witte jas de kamer kwam. En opeens herinnerde ik me alles weer over het ongeluk. Meteen sprong ik op, om naar mijn familie te gaan. Tenminste dat was de bedoeling, maar ik zakte meteen in elkaar. Een helse pijn schoot van mijn schouder tot mijn kuit en de tranen stonden in mijn ogen, de dokter kwam snel naar me toegelopen en legde me weer op het ziekenhuisbed. Ik begon te huilen als een baby en de dokter probeerde me te kalmeren. Toen ik een beetje rustiger was vroeg ik waar mijn ouders waren. Toen liet de dokter een traantje vallen (van medelijden denk ik, maar dat weet ik niet zeker) en ik kreeg al zo'n voorgevoel dat het niet heel goed met ze ging. Ze vertelde me dat mijn vader en zus ter plekke waren overleden en dat mijn moeder in coma lag, maar dat zij het waarschijnlijk ook niet zou redden. Op dat moment stortte mijn hele leven in.
Toen mijn verwondingen geheeld waren, twee weken later overleed ook mijn moeder. Ik werd naar een huis gebracht waar ik voor een tijdje zou wonen totdat er mensen waren bij wie ik zou kunnen leven. Toen ik een week in het "tehuis" was, was de begrafenis van mijn ouders en Kiki. Iedereen was er, en probeerde me een beetje te troosten en te doen alsof ze ervoor me waren, maar alsnog voelde ik me heel alleen. Ik was er helemaal kapot van.
Op school ging het echt uber slecht, gelukkig had ik nog wel mijn vriendinnen waar ik een beetje steun aan had. Morris was ook naar me toegekomen en had me proberen op te fleuren maar hij had het helemaal verprutst. Hij zei dat hij me leuk vond, en dan ook echt leuk-leuk van verliefd-leuk, maar twee uur later zoende hij alweer met Elisabeth. De ergste trut van de hele wereld. Ik voelde me echt heel erg verraden.
-^-^-
Tamtamtam!! Eerste hoofdstuk van mijn eerste boek. Zeg wat je ervan vind want ik vind het wel leuk om te doen, maar als het echt heel slecht is verwijder ik het gwn weer. Duss stem(😅) reageer en allezzz
Liefs mij xxx
JE LEEST
En toen kwam jij
Teen FictionSuus is een normaal meisje van 9 jaar, totdat er iets vreselijks gebeurd wat heel haar leven veranderd