Claws

46 7 0
                                    

Dit boek is geschreven door x_ElenaCat_x


hier een korte omschrijving:


'Ik kan je helpen om je zusje te vinden.' Ik keek de mysterieuze kat hoopvol aan. 'Zou je dat kunnen?' 'Ja, natuurlijk, katten kunnen alles. Maar je zult je eigen magie moeten gebruiken,' spinde de kat, 'en je moet beloven mij te helpen.' 'Belooft!' riep ik meteen. Nu kan ik mezelf wel voor mijn voorhoofd slaan dat ik die belofte ooit heb gemaakt. Katten zijn niet te vertrouwen... Elena en haar zusje Emma zijn met een vliegtuig neergestort op een eiland. Slechts 6 mensen overleefden het ongeluk. Op een dag word Emma ook nog ontvoerd door een woest wezen. Een pratende kat bied Elena aan haar te helpen zoeken... als Elena hem ook helpt. Elena belooft het meteen, zonder erover na te denken. Tijdens haar zoektocht komt ze erachter dat ze bijzondere gaven heeft. Ze is een kat... en niet zomaar een! Zal het Elena lukken haaar krachten te beheeren? Zal ze haar zusje ooit nog vinden? En wat wil die mysterieuze kat van haar? Is hij te vertrouwen?


Ik vond het een leuk boek, er zijn hier en daar in het begin nog een paar foutjes waardoor het soms niet lekker leest, maar die verdwijnen na een verloop van tijd.

Het einde van het boek is erg leuk geschreven en leest lekker door.


ik geef het boek een 8



promoot je boekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu