「Az első találkozás」
※Jin※
Idegesen egyensúlyoztam a tálcát a tömegen keresztül, igyekeztem nem leejteni a poharakat. Egy apuka épp az előbb ordította le a fejem, mert nem a megfelelő kávét szolgáltam fel neki.
-Jaj, bocsánat!-szabadkoztam, amikor belerohantam valakibe. A srác először meg sem szólalt, csak egyik kezével megtámasztotta a tálcát, a másikkal meg engem.
-Semmi gond. Várj, segítek.-vette ki a kezemből a poharakkal megpakolt tálcát.
-Örök hála.-sóhajtottam, és kicsit rendbe szedtem magam.
-Tényleg semmiség. Egyébként a nevem Kim Seokjin, itt a telefonszámom, beszélhetnénk máskor is, ha gondolod.-kacsintott rám.※Suga※
-Y/N, ezt nem gondolhatod komolyan! Nem szakíthatsz velem csak úgy!-kiáltott rám a (mostmár volt) barátom.
-Az alapján, ahogy bánsz velem, de.-válaszoltam könnyes szemmel. Hirtelen mérhetetlen düh borította el az arcát, és felemelte a kezét, hogy megpofozzon.
-HÉ! HAGYD BÉKÉN!-rohant felénk ordítva egy fiú. Amint odaért, félrelökte a volt barátomat, aki ezek után szikrázó szemekkel végigmérte a srácot, bemutatott neki, aztán elment.
-Jól vagy?-fordult hozzám a fiú.
-Már amennyire egy ilyen helyzetben lehetek. Amúgy Y/N vagyok.
-Én meg Yoongi. Min Yoongi. Na gyere, hazakísérlek.-karolta át a vállam.※J-Hope※
Izgatottan álltam a táncterem ajtajában. Egész eddig egyedül jártam az órákra, ma azonban kapok egy társat.
Pár perc múlva befut az edzőm, oldalán egy ismeretlen fiúval.
-Szia Y/N! Bemutatom az új táncpartnered, Jung Hoseok-ot.
-De a Hobi is megteszi.-mosolygott rám a srác. Vigyorogva bólintottam, és beléptem a terembe. Az edző kettőt tapsolt, mi pedig elkezdtünk bemelegíteni. Hamar kiderült, hogy Hobi zseniálisan táncol. Gyorsan megtaláltuk a közös hangot, és sikerül teljesen szinkronban mozognunk.
-Jó, ez szép volt. Remekül csináljátok!-pillant ránk elismerően az oktató. Összemosolygunk, és folytatjuk a táncot.
YOU ARE READING
𝙱𝚃𝚂 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜
Short StoryKülönböző szituációk és a rájuk érkező reakciók. A részek nem kapcsolódnak egymáshoz, ha mégis, akkor azt a címben jelzem. Minden szerdán új rész! Kéréseket szívesen fogadok, jó olvasást!