8🍜

203 9 7
                                    

Első közös vacsora
emmus_the_emu

Jin
-Szia Y/N, megjöttem! Mi a ma esti program?-lépett be az ajtón Jin.
-Vacsora?-kérdeztem vissza.
-Ez esetben gyere, főzzünk valami finomat!-mosolygott rám, és a derekamat átölelve beterelt a konyhába.
Elkezdtük előszedni a hozzávalókat. Jin ki akart mozdulni a komfortzónájából, ezért a nagyim salátává gyűrődött, magyar kajákkal teli szakácskönyvét lapozgatta.
-Csinálhatnánk...me...meg...nem tudom kiejteni.-tolta az orrom alá a könyvet.
-Meggyleves. Egyik kedvencem.-mondtam, és a konyhaszekrényben kezdtem kutatni a fahéj után.
Amikor kész lettünk, Jin elegánsan tálalta a levest, én pedig éhesen estem neki az egyik kedvenc magyar levesemnek. Jin nem győzte dicsérni a magyarok konyhaművészetét.

※Suga※-Főzünk valamit?-kérdeztem a kanapén telefonozó Yoongit

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Suga
-Főzünk valamit?-kérdeztem a kanapén telefonozó Yoongit.
-Inkább étterem.-felelte és a Google Mapsen kezdett keresgélni. Odaültem mellé, és figyeltem.
-Uuu együnk olasz kaját kérlek!-böktem a tőlünk két sarokra lévő aprócska pizzériára. Yoongi bólintott, úgyhogy felkászálódtunk a kanapéról, cipőt húztunk, és kézenfogva elindultunk a pizzéria felé.
Mikor beléptünk, megcsapta az orromat a sülő tészta illata, a háttérben pedig halkan valamilyen zene szólt. Leültünk egy szabad asztalhoz, és pár perccel később már jött is a pincér az étlappal. Gyorsan leadtuk a rendelést, és beszélgetni kezdtünk.
-Joon kérdezi, hogy nincs-e kedved egyik nap átjönni a dormba.-fordult hozzám Yoongi.
-Már hogy ne lenne? Bármikor, örömmel.-mosolyodtam el. Yoongs bólintott, majd előhúzta a telefonját, hogy megírja a válaszomat Namjoonnak. Közben megérkezett a pizzánk, úgyhogy enni kezdtünk. Yoongi átölelte a vállam,
Én pedig szorosan hozzábújtam.

※J-Hope※-Y/N, gyere, csináltam bibimbap-ot!!-lépett be a szobába Hobi, sugárzóan büszke mosollyal az arcán

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

J-Hope
-Y/N, gyere, csináltam bibimbap-ot!!-lépett be a szobába Hobi, sugárzóan büszke mosollyal az arcán. Felálltam az íróasztalomtól, és követtem a konyhába. Az asztal szépen meg volt terítve, és a közepén ott illatozott Hobi műve, egy tál bibimbap.
-Ez csodálatos!-néztem végig az asztalon, aztán megcsókoltam Hobit. Ő egyre szélesebben vigyorgott, aztán segített leülnöm, majd tálalta a bibimbapot.
-Gyakrabban is főzhetnél, ez baromi jó lett!-mondtam, miután megkóstoltam.
-Köszi, de azért legközelebb segíts, alig találtam meg a hozzávalókat!-nevetett.

𝙱𝚃𝚂 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang