Merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz iyi okumalar:)
Alarmımın çalmasıyla uyandım, bugün normalinden mutluydum çünkü okulun son günüydü.Hemen kalkıp hazırlandım ve aşağıdan babamın sesini duydum.
-y/n gelip bana kahvaltı hazırla
-tamam geliyorum baba
Annemle babam ayrı oldugu için kahvaltıyı babama ben hazırlıyordum.Hemen aşağıya indim ve kahvaltıyı hazırlmaya başladım.Beş dakika sonra babamın sesini duydum.
-şu kahvaltıyı bir kerede hızlı hazırlasan şaşardım zaten
-birazdan hazır olur
Diye cevap verdim beş dakika daha geçmişti ve kahvaltı hazırdı.Babama seslendim ve kahvaltıya geldi.Bir ısırık aldıktan sonra bağırmaya başladı.
-bu niye bukadar tuzsuz bir kerede güzel yap şu kahvaltıyı işe yaramazın tekisin niye benim çocuğumsan zaten
-tuzu yeterli ama beğenmediysen bir dahaki sefere daha iyisini yaparım,özür dilerim
Bir an ayağa kalktı ve bana şöyle dedi:
-y/n sen kim oluyorsunda bana tuzunun yeterli olup olmadığını söylüyorsun
-özür dilerim baba daha iyisini yapacağım
Dinlemedi ve tabağı alıp yüzüme fırlattı burnumun kanadığını fark ettiğimde yukarı çıktım ve burnumu sildim.Aşağıya tekrar indiğimde kapıya yöneldim ama babam arkamdan bana küfür etmeye başladı.
Okula doğru yürürken ağlamaya başladım kim kendi çocuğuna böyle birşey derdiki.
Okula vardığımda herkes sınıftaydı.İki dakika sonra hocada sınıfa girdi ve karneleri dağıttılar.Notlarıma bakmaya başladım.
-türkçe 90
-ingilizce 95
-fen 90
-din 100Çoğu notlarım bunlar gibi iyiydi fakat gözüme bir not çarptı.
-matematik 70
Babam beni öldürücekti.Sabah olanlardan sonra bunuda öğrendiğinde yapacaklarından korkuyordum.
Eve adımımı attığım an kalbim yerimden çıkacak gibiydi.Babam beni gördüğü an notlarımı sordu.Bende söylemeye başladım.
-türkçe 90
-ingilizce 95
-fen 90
-din 100-babam: notların idare eder,peki matematik?
-y/n:Matematik...
-babam: söylesene matematik notun kaç?
-y/n: ....
-babam: y/n beni kızdırma sinirlenmeye başlıyorum eğer söylemessen ne olacağını sende biliyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy issues
Любовные романыY/n babasından kurtulmak için Almanyada yeni bir hayata başlar ve hiç beklemediği biriyle tanışır...