ავტორის pov.
ჯონგუკი უკვე ერთი საათია მოუსვენრად ზის, ვერ ხვდება რა გააკეთოს, რა მოიფიქროს, რომ ნაწყენი თეჰიონი შემოირიგოს.
უკვე იმდენად დაიღალა ხალხის ჰეითით, რომ სიბრაზეს ვეღარ ზომავს, ვერც თეჰიონს ვეღარ უფრთხილდება.
ისე უნდა კიმი ახლა მასთან იყოს, მასთან იწვეს და ეხუტებოდეს, კოცნიდეს...მაგრამ არა, მისი ბრალია ახლა ასე რომ არ არიან, სულელივით ჩაიხვია ერთი და იგივე თემა და ბოლოს თეჰიონს აწყენინა, ან კიდე უარესი, სერიოზულად გააბრაზა.
საათს დახედა, ღამის 12-ის ოცი წუთი იყო, ზედმეტად გვიანი იყო ლაივში გასასვლელად, მაგრამ იცოდა რომ ეს არმისთვის პრობლემას არ წარმოადგენდა. ახლა მხოლოდ ისინი სჭირდება, რომ დამშვიდდეს და ოდნავ მაინც მოსულიერდეს.
შეიძლება უფრო კარგი რამეც მოხდეს, მაგალითან თეჰიონი, რომელიც სულ რაღაც ერთი საათის წინ წავიდან ჯონგუკის სახლიდან გაბრაზებული, ისიც შემოვიდეს ლაივში, ნახოს რომ ჯონგუკი ნანობს მის საქციელს და წუხს...
არა ეს თავის შეცოდებას უფრო გავს.
ბოლოს 23:32 წუთზე ჩართო ჯონგუკმა ლაივი. მაშინვე უამრავმა ფანმა მოიყარა თავი და მისალმება დაიწყო, ჯეონს გულწრფელად ჩაეცინა მათზე, ისეთი საყვარლები და მზრუნველები იყვნენ...
"ძალიან მოგვენატრე"
"კარგად ხარ?"
"Party parth yeahh"
"მიყვარხარ"
"Jungkook marry mee"
მსგავსს კომენტარეს კითხულობდა, არმის მზურველობაზე ცრემლები მოადგა, ეს რომ არ დაენახათ, ფეხზე წამოდგა, სამზარეულოს დაუყვა და ალკოჰოლური სასმელი გამოიღო, ჭიქაც აიღო და ლაივს ისევ დაუბრუნდა.
ჯონგუკი: yoongi marry meee - თქვა და ხმამაღლა გაიცინა - მე ეს მართლა მომწონს, მართლა...მართლა სასაცილოა - სიცილს ვერ წყვეტდა, როცა ლაივში ნამჯუნის კომენტარს მოკრა თვალი - მოიცათ...ეს ნამჯუნ ჰიონია? - გაიკვირვა - ის აქ არის? მართლა აქ არის? ღმერთო - სკამზე წესიერად დაჯდა და ისე ანერვიულდა თითქოს თავის მკვლელს ხედავდა, შემდეგ კი დაინახა როგორ დატოვა ჯუნმა ლაივი და მკრთლად ჩაიცინა.
YOU ARE READING
🔞VLIVE🔞 || ✔️
Random🔞🔞🔞 one~shot Spoiler: 🔮🍺🚬🔞 ☆TAEKOOK☆ ფიკის სიუჟეტი სინამდვილეს შეესაბამება, მაგრამ ჩემი ფანტაზიაც ჩავრთე. გაფრთხილება‼️ ფიკში იქნება 🔞 სცენები და ცენზურა არ იქნება დაცული! By:marisa 22/07/2023 08/08/2023