Şuan sinir krizi geçirmemek için kendimi zor tutuyorum. Bir manyak gizlice benim çıplak fotoğrafımı sosyal medyaya atar
Birde sapıklar bana yazar🇦🇿 0**** :" oğlum benim sinirimi bozuyorsun. Dua et yollarımız karşılaşmasın yoksa senin için acı bir son olur"
0****:" beni dövsen ne yazar güzelim ben her riski aldım. Senin m*tresin bile olmaya hazırım "
🇦🇿 ****:" Ananın a*ı! Kanga beni şuan dikenli çalı gibi rahatsız ediyorsun "
O sırada bizim çapkın p* ç yazmaya başladı. Bir sen eksiktin amk. Bu numaraya? Biraz düşünürüm. Ben düşünene kadar çapkın p*ç çoktan yazmıştı
Neyse buna Konyalı diye kaydettim
Çapkın piç:" selam Juliet 😉"
🇦🇿 0****:" oğlum sen benle d*sak geçiyon herhalde? "
Çapkın piç:"önce klavye kullanmasını öğren"
🇦🇿 0****:" Sanane ulan !İster böyle yazarım ister kafamın denkine göre! "
Çapkın piç:" işte böyle adam ol "
Allah'ım bana sabır ver. Bütün deliller beni buluyor cidden
🇦🇿 0****:" oğlum sen bana niye yazdın? "
Çapkın piç:"hiç keyfim istedi hem bu çocuk ne yapıyor diye seni izleyeyim dedim ama sinirli şekilde etrafında dönüyorsun"
Çapkın piç:" hem az öncede seni izliyorum birisi ile mesajlastin hatta senin tanımadığın birisiydi kim o?"
Bu evin etrafına kameramı koydu? Bu nereden beni görüyor ya? Kafayı yiyeceğim. Adam falcımı ne? Herşeyi bildi lan
🇦🇿 0****:" sanane belki kardeşim"
Çapkın piç:" dün kardeşin ile konuştuğunda yüzün gülüp, garip hareketler yapıyordun ve şu gerçeği söylemem lazım sen garip hareketler yaptığın sırada ben kahkaha atıyordum "
🇦🇿:" Ajanmisin? Bak bunun hapis cezası var. İmamıma bırak beni "
Çapkın piç:"Ajan değilim ama senin için olurum "
🇦🇿:"Seninlemi uğraşıyim yoksa sosyal medyadaki fotoğraflamı"
Çapkınlık piç:"doğru! O fotoğraflar! Onu ben attım "
🇦🇿:" Ne!"
🇦🇿:" Senin ben ta nediyim ben sana!? oğlum sen benle iyice da*ak geçtin! Sen iyi değilsin! Şikayetçiyim senden !git ömür boyu yat amk! "
Çapkın piç:" sonda yat dedin ya seninle yatarım ben ama başkası ile yatmam ( ͡° ͜ʖ ͡°)"
🇦🇿:"🖕"
0******** sizi engelledi
Allah'ın belası! Şu pencereye bir duvar dökiyim. Biri bana Arap der amk! Siz sanki kanatsız meleksiniz. Salaklar ya param olsa Avrupada 1 hafta bile durmam bir sürü türk düşmanları var. en fazla İskandinavlara giderim oda kuzey ışıklarını görmek için ordada 1 gün durup defolup giderim.
Pencereye perde ile kapatırım. Bütün bana yazan kişilerin numarasını foto çekip. Macaristan kardeşime atarım
🇦🇿:" Sa"
🇭🇺:" Kanga ben hristiyanım "
🇦🇿:" Katolik olma türk ol"
🇭🇺:" O üvey kardeşim Hollanda'nın sözüydü ama eskiden"
🇦🇿:" Eski?"
🇭🇺:" Lan Osmanlı dede'den g*t korkusu olunca Türklere iyi gelen şeyler söylediler şimdi gram sevmiyor"
🇦🇿:" Boşver kardeşim. Biz Türklere tüm dünya karşı "
🇭🇺:" Aga be yaktım size 🚬"
🇦🇿:" Onu boşverde ben sana bir numara atsam"
🇦🇿:" Gördüğün yada bildiğin ise söylermisin?"
🇭🇺:" Salak azer gördüğüm numarayı ben nerden hatırlıyim? Bir sürü numara görüyorum"
🇦🇿:" Zengin koca ve telefon şakası yaptığın için sordum. Ayol kabahat bizde "
🇭🇺:" Sen at belki gördüğüm numaralardan olabilir? "
🇦🇿:" 0***** ***** *****(Konyalı)
0***** ***** *****(çapkın piç)
🇭🇺:" Lan!"
Devam edecek......
Numaralar sizce kimin?Arkadaşlar ben artık beyaz Rusya x Azerbaycan ship'i falan yapmıyacağım. Bu kitap'ı mizah amaçlı yapmıştım. Ama işte pek beğenilmiyor...
Bu kitap'ı böyle bırakmam final yaparak bırakırım belki bırakmam ama ne bileyim? Mutlu sonla bitiririm yada bitirmem Ha ha kötü kadın gülüşü
Neyse hepinize bu bölümü okudunuz için teşekkür ederim 😊