It was 8:00pm here in our headquarters at Busan.
...: Good evening detectives!
Everyone: Good evening ma'am!
She is Ms. Hwasa, our leader. She is also involved on Queen Mina death. She is Queen Mina's bestfriends so she wants to serve justice for her.
Hwasa: Everyone, SALUTE!
Yeri's Mind:
Actually, parang nasa military na rin ako kapag nandito sa HQ. Pero hindi naman ganon kastrict si Ms. Hwasa. Okay, back to my journey.Everyone salutes Ms. Hwasa.
Hwasa: Agent Yeri, how is the status?
I look straight and not to eyes of Ms. Hwasa, nakakatakot si Ma'am, shuta.
Yeri: The evidences are few. They are not yet supporting the events, Ms. Hwasa.
Hwasa: Good, thank you Agent Yeri. You may now research and investigate.
Everyone: Ma'am, Yes Ma'am!
A few moments, while we are researching the member of the BHG, her secretary, Wheein calls me.
Wheein: Agent Yeri, need ka ni Ms. Hwasa.
Yeri: Sige po.
Sec. Wheein closed the research room and Chiquita, Ahyeon and Ruka came to me.
Chiquita: Huy Yeri, ba't ka pinatawag ni Ms. Wheein?
Yeri: I don't know, maybe may ipaparesearch siya sakin or anything.
Ruka: Alam mo Yeri, you're the best detective.
Yeri: Bakit naman?
Ahyeon: Kasi nakakayanan mo pang maging estudyante sa umaga at detective sa gabi. Kami nga nina Chiquita minsan na lang makapunta dito eh.
Chiquita & Ruka: So true...
Yeri: Sige na, kayo muna bahala dito.I opened the door of Ms. Hwasa's Room.
Yeri: Good evening po Ms. Hwasa?
Hwasa: Good evening Agent Yeri. I have a mission for you and to your partner.Yeri's Mind:
Ano?! Mission nga, pero ba't may partner?! HaysttttYeri: P-partner po? Ms. Hwasa?
Hwasa: Yes, you heard it right.I gulped because of Ms. Hwasa's statement. Kaya ko naman i-accomplish yung mission without a partner
Yeri: Uhm... Ask ko lang po kung sino?
Hwasa: Sige, Wheein!
Wheein: Yes, Ms. Hwasa?
Hwasa: Papasukin mo na dito yung partner ni Agent Yeri.
Wheein: Yes, right away, Ms. Hwasa.A minute later, Ms. Wheein came to us with my partner.
Yeri's Mind:
Parang familiar yung mukha nya?...: Good evening, Ms. Hwasa!
Hwasa: Good evening too. Here is your partner.
Yeri & Him: IKAW?!
YOU ARE READING
Partners In Crime
Fanfiction[THIS STORY IS CONNECTED TO WHEN MAFIA MEETS THE NERD] Yang Hye Rin or Yeri (Y/N) is a outstanding student in Gangnam University. She and her brother's (Yang Jung Won) parents is a mafia and detective organization leader. But..... a mystery case was...