1.

44 2 1
                                    

Minghao és a szülei nemrég költöztek Koreába, ahol új iskolát keresnek. Nem kellett sok mire találtak egy megfelelő iskolát neki, ezért be is iratták. Másnap reggel már mehetett is.

(Minghao)

Fura volt még mindig az új helyen kelni, pedig már 1 hete itt lakunk, meg kéne már szokni. Kínában olyan jó volt minden, de itt se rossz, elfogadható hely. Sőt, vannak szép helyek is, bár nem nagyon mentünk szinte sehova anyáékkal. Hisz nekik is és nekem is sok dolgunk volt. Mára már sikerült mindent ki pakolni és a helyére tenni. Igazából örülök, hogy Koreában lakunk, de azért Kínában jobb volt. De nem baj majd ezt is megszokom.

Arra leszek figyelmes, hogy valaki kopog az ajtómon, valószínű anya lesz az.

-Igen? -szóltam, mire az említett személy be is jött.

-Jó reggelt fiam, gyere le, kész a reggeli, aztán menj a suliba. Készítettem neked ebédet, amit az iskolában meg tudsz melegíteni.

-Rendben, köszönöm. Mindjárt megyek -mondtam, aztán anyukám kiment. Én pedig nagy nehezen ki keltem az ágyból.

Miután megettem a reggelit, elindultam a suliba. Nem sokkal később be is értem, hisz nem lakunk messze tőle. Bementem, aztán mondták hova menjek, ezért megindultam az én termem felé. Amint ez megvolt, kinyitottam az ajtót és be sétáltam. Egyből rám nézett mindenki.

-Sziasztok, én vagyok az új osztálytársatok. Gondolom a tanárotok már mondta -néztem rájuk.

-Szia, én Kim Mingyu vagyok -jött ide és kezét felém nyújtotta, én pedig kezet fogtam vele.

-Én pedig Xu Minghao -mondtam miután elengedtem a kezét.

-Kínai vagy?

-Igen, miért?

-Csak kérdeztem, mert úgy hallatszódik a neved. Van egy másik kínai osztálytársunk, Jun-nak hívják -mosolygott rám.

-Ki az a Jun? -néztem érdeklődően.

-Hát eléggé bunkó srác, de ki lehet bírni.

-Jaa, értem. És hova ülhetek?

-Oda -mutatott egy padra.

-Rendben, köszi -mondtam és odamentem a padhoz és leültem.

-Ha van valami kérdésed vagy akármi, akkor szólj nyugodtan, én ott leszek -ült le a helyére.

-Oké -vettem elő a matek cuccom, hisz már megkaptam az óra rendet.

Fura, hogy már így elsőre idejött valaki hozzám, mert a másik suliba nem volt barátom. Mondjuk még Mingyu és én nem vagyunk barátok, szerintem. De remélem azok leszünk, jó lenne végre egy barát. A gondolataimból egy srác szakított ki.

-Szia, Jeon Jungkook vagyok, leszünk barátok? -kérdezte megállva mellettem.

-Szia, én Xu Minghao vagyok és felőlem lehetünk. Végre van egy barátom.

-Miért? Eddig sosem volt? -nézett kérdő tekintettel.

-Nem..pedig szerettem volna, csak hát..senki nem akart velem barátkozni Kínában.

-Oh sajnálom, de nem baj, mostmár van 1 barátod. Én itt leszek. Ha bármi segítségre van szükséged, akkor mondd.

-Köszönöm. Ti olyan kedvesek vagytok Mingyu-val.

-Már barátok vagytok?

-Még nem, csak bemutatkozott.

-Jah, értem, rendben. Viszont én megyek a páromhoz, eléggé féltékeny típus.

-Van párod? -kérdeztem rá egyből.

-Igen, ott ül az ablak mellett, piros pólóban -mutatott felé, aki minket nézett. Szóval fiú..akkor nem egyedül vagyok gay.

-Értem. Tényleg féltékeny..legalábbis én így látom.

-Mert az. Tényleg megyek. Örülök, hogy tudtunk kicsit beszélgetni, majd még fogunk. Ha az uraság nem lesz féltékeny -mondta és megindult a srác felé, akire az előbb mutatott.

-Oké, szia -mondtam és elővettem egy papírt és elkezdtem rajzolni valamit.

Hallottam, hogy nyitódik az ajtó és mindenki felfigyelt és köszönt. Gyorsan fel néztem..először azt hittem, hogy a tanár volt az, de nem..

-Ez ki a fasz? -mutatott felém a srác, aki az előbb jött be. Igazán kedves...

________
Sziasztok!

Itt is lenne az első rész. Remélem tetszik. Nem tudom, hogy milyen sűrűséggel posztolom majd a részeket. Remélem nem baj, ha esetleg hetente 1 rész jön ki. Ha 2 hetente, akkor 2 részt posztolok egyszerre.💜💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

New Classmate (Junhao) Where stories live. Discover now