15 yaşındayım ve evet hala sapım. Ablam artık birini bulmam gerektiğini yoksa evde onun başına bela olacağımı söylüyor.
Bugün beni çok sevdiği arkadaşı olan Taehyung'um kardeşi Yeji'yle tanıştıracak. Pff evet sanırım sevgili olmamızı istiyor AMA BEN GAYİM ve hala bunu bilmiyor. Taehyung'u duyuyorum ara sıra evde anlatıyor ama hiç görmedim. Anlattığına göre 17 yaşında, kumral uzun boylu biriymiş, Allah sahibine bağışlasın ne diyim.
Osuruk Böceğim(lisa)
- ABLAĞĞ
- Efendim çekirgem
- Ne zaman buluşmaya
gidicez olm bekliyorum
kaç saattir HADİİ!
- Tamam lan sus geliyorum
(görüldü)- İn aşağı geldim velet
- Tamam ışınlanıom
~
Üzerime gri eşofman, sweatshirt geçirdim, ayakkabılarımı giyip hemen aşağı indim. Ön koltuğa oturup kemerimi taktım, şarkı açtım ve en sevdiğim şarkı Smells Like Teen Spirit çalıyordu. Buluşacağımız yere gelmiştik, arabadan inip Lisa'nın kapısını açtım. Teşekkür etti ve arabayı kitledi. Bankta Yeji'yle Taehyung'u gördüm. OMG Taehyung bu çocuk muydu, fazla iyi. Dediğim gibi ablam Taehyung'dan sık sık bahsederdi, olamaz ben bu kadar yakışıklı ve karizma olabileceğini aklımın ucundan bile geçmemiştim. Evet sanırım ben aşık oldum. Bize selam vermek için ayağa kalktıklarında gözüm Yeji'den çok Taehyung'daydı. Çocuğu bi süzmedim değil ve evet o sanırım bunu farketmişti bana bakarak sırıttı bende hemen gözlerimi kaçırdım. Acaba ablam ona benden bahsetmiş miydi? Sanırım evet!
T: Bizim yakışıklı çekirge sen olmalısın.
NE ÇEKİRGE Mİ SEN CİDDİ MİSİN ABLA çocuğa beni çekirge olarak tanıtmamıştır umarım, neyse bunun hesabını ona evde çok pis sorucam.
J: E- evet yakışıklı olduğum doğrudur, a- ama çekirge değilim.
Ablama pis bir nakış attım ve o sırıtmaya başladı. Taehyung'un elini bir an saçımda hissettim.
T: Sakin ol yakışıklım.
————————————————————————
Umarım beğenirsiniz, derste bir an aklıma gelen o ilhamla yazdım kdmdkdh🤌🏻
YOU ARE READING
R u mine(taekook)
AléatoireTaehyung Jungkook'la tanışmak için kardeşini bahane etmiştir.