Adsız Bölüm 3

41 3 0
                                    

Batıyı düşünmeye devam ederken eve gelmiştik bile arabadan inip başımı kaldıramadan bahçedeki çöp kutusuna koştum ve yediğim ne varsa çıkardım kemoterapiden sonra bu hep olurdu başımı çöp kovasından kaldırdığımda  malesef batıda önceden gelmiş beni bekliyormuş kapının önünde batıyı gördüm bana doğru geliyordu yerin dibine girmiştim çünkü beni bundan daha iğrenç bir halde göremezdi heralde.

N e arıyorsun sen burda dedim şaşırmıştım 'seni bekliyordum i bugün hastaneye gittn mi merak ettim dedi'


Dudaklarımı büzerek malesef gittim dedim

İyi  ama biraz yorgun görünüyorsun dedi ve çantasından naneli sakız ve peçete  çıkarıp bana uzattı aldım ve ağzımı sldim sakızı çiğne miğdene iyi gelir dedi sakızı sakızı ağzıma attıktan sonra tamam çiğniyorum oldu mu dedim


Sakızı çiğnerken teşekürler  beni daha berbat bir halde göremezdin haralde dedim.

Gülümsedi saçmalama senin yerinde bende olabilirdim sende aynı şeyi yapardın dedi


Sadece gülümsedim.Sonra annem hadi içeri  gelin çocuklar dedi ekin ve batı hepberaber içeri girdik  batı koltuğun üzerinde yarı örülmüş kazağı göstererek bayağı örmüşsün dedi.



Evet başka yapacak ne işim var ki dedim.Ekinde sen yoruldun otur luna bende nil teyzeye mutfakta yardım edim dedi.


Yemek hazır olduktan sonra hepberaber yemeğe oturduk klasik bir yemekten sonra ekin benim çıkmam lazım nil teyze dedi.Ayağa kalktı ve hepimizi öptü ,annem neden oturuyorduk dedi.Edebiyat dersi için yetiştirmem gereken bazı yazılar var dedi . peki ozaman annene selam söyle dedi hepberaber hoşcakal dedikten sonra  ekin gitti.


Salona geçtik hepberaber otururken annem ne içersin batı dedi hiç siz ne içerseniz o olsun nil teyze dedi annemde dolapta soğuk bira var sana getirim mi bizde pek içen yok dedi uzun zamandır orda ve luna tabiki sanada meyve suyu dedi.Tamam dedikten sonra batının birası ve benim meyve suyum gelmişti .


Yünlerimi aldım ve batının kazağını örmeye başladım batının üzerine doğru tuttum bir kaç yerinin ölçüsünü aldıktan sonra bazı yerleri sökmek zorunda kaldım çünkü omuzları düşündüğümden daha genişti.


Batı gözlerimin içine baktı ve çenemi tuttu nasılsın biraz daha iyi oldun mu luna dedi.Saol daha iyiyim dedim birasından bir yudum aldı batının telefonu çaldı konuştuğu herkimse selamlaşmadan sonra evet birazdan orda olurum dedi.Kapattıktan sonra bana baktı bende kim der gibi bir bakış attım o gün mesajlaştıgım kız beraber sinemaya gideceğizde dedi.



Bu lafı duyunca çok kötü oldum ama suratımın düştüğünü belli etmemek için yüzümü kaşıyormuş gibi yaptım .İyiymiş okadar ilerlettiniz mi işi dedim alaycı bir tavırla hayır ya o çok ısrar etti dedi.O an o kızın saçlarını yolmak ve dinlene dinlene dövmek istedim ama sadece istedim tabiki.Peki dedim bu yalaka kızlara pek yüz verme ama dedim.Yok ya dedi sadece sinemaya gidip gelcez hem öyle bir kız değil dedi.


Birasından bir yudum daha aldıktan sonra ben kaçtım dedi beni yanağımdn öptü bana şans dile dedi.Annemede teşekür ettikten sonra onu kapıdan uğurladım kapıyı kapatıp kapıya sırt üstü yaslandım bin tane dilek hakkım olsa bile bunun için asla şans dilemem dedim içimden.  

Depresyon KazaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin