Частина 1

12 3 1
                                    

Пейрінги○

Карлам (Карлос/Амелія)♡

Карлос *ніяковіючи*: Я не проти. Все ж ми з Амелією друзі з дитинства та не погано ладнаємо. Правда, кохана? Амелія *ствердно киває* : Так. Карлос щирий та інтелігентний чоловік, тож я задоволена нашим з ним шлюбом.

Карлерн (Карлос/Ернест)♡

Ернест *почервонів від шоку*: Бляха! Що за дурня!? Я й він..*показує на Карлоса* Та ніколи в житті !
Карлос *засоромився й також почервонів*: Я теж здивований, Ерні. Ми брати, тож між нами не може бути будь-яких таких хтивих стосунків. Ернест *бурчить*: Інцест якийсь, бляха... Хто взагалі придумав мене з цим містером - ідеалом в пару ставити?

Ернелія (Ернест/Амелія)♡


Ернест *почервонів*: Ем, це вже краще...Хоча...
Амелія *впевнено*: У мене всього лише близькі приятельські стосунки до Ернеста. Хоча скажу чесно, він привабливий чоловік, проте все ж таки не мого поля ягода. Він був досить прохолодним до мене більшість часу, тож я навіть не відчувала його зацікавленість в собі.
Ернест *стоїть недалеко з сумним обличчям*: Знову вона мене відшила. Я був молодим, дурним та сором'язливим. Таких сором'язливих закоханих хлопчиськ багато.

Ромар (Рональд/Маркус)♡

Рональд *здивований*: Ем...Я...Я навіть не знаю, що на це сказати. Якщо хтось вважає нас парою, то нехай. Але нащо це озвучувати?
Маркус *стоїть, почервонівши*

Елеорон (Елеонора/Рональд)♡

Рональд: Хех, знали б ви яка Елеонора деколи істеричка. Важко було з нею зійтись в характерах, якщо чесно. Елеонора *ляснула Рона по спині долонею*: Це я тут істеричка? Мені просто набридло, що ти весь час сидиш у своєму кабінеті та приділяєш мені мало уваги!
Рональд: А що ти хотіла? Країну з руїн важко підіймати!
Маркус: Ем...Давайте не будемо сваритися.
Елеонора та Рональд: Помовч, Маркусе! Маркус *мовчить як мишка*.

Ернест/Амелія/Карлос♡

Ернест: *червоний від сорому*
Карлос: * червоний від сорому*
Амелія: Так-так...Постривайте! Я розумію, що обом братам я надзвичайно сильно подобаюсь. Але двоє чоловіків на одну жінку, це вже занадто.
Ернест та Карлос: *чмокнули Амелію в щоки*
Амелія: *почервоніла*

Альтернативні хроніки ФеліруWhere stories live. Discover now