Prológus

15 1 3
                                    

Minden reggel felkel pontban hatóra tízperckor, majd lemegy az emeletről, édasapja hálószobájába, hogy felkeltse őt. A kislány mindig, mindennap felmászik az ágyra és eszeveszettül ugrál rajta. Édesapja mindig morog egyet, majd hátára gurul, és széttárja karjait, várva arra hogy kislánya belevesse magát, biztonságot nyujtó ölelésébe, és egy kevés ideig megmentse a világ fájdalmaitól.

Így ment ez hat éven keresztül.

2003. Június 12

A lány a kilencedik születésnapját ünnepelték. A kertben gyerekek játszottak, rohangáltak, a szülők beszélgettek.

Gary éppen sütögetett, amikor lánya oda szaladt hozzá.
- apa apa apa! - a férfi felnevetett, azon ahogy kislánya felmászva egy kertiszékre, próbálkozott a nyakába ugrani, közelebb lépett és felemelte.
- Mit szeretnél kincsem? - az alapjáraton izmos és magas férfi hangja most nyájasan csilingelt.
- Kaphatok egy cicát? - Sara-ból sütött a boldogság, Gary elgondolkodott és leült az egyik székre a kislánnyal az öleben.
- Ha jővőre ugyanekkor megkérdezed, akkor kapni fogsz egy macskát. - a körülöttük űlö szülők össze néztek majd tágra nyílt szemekkel kezdték el nézegetni a férfit. A kislány egy csókot nyomot apja arcára majd fel ugrott és elrohant barátaihoz.
-Biztos meggondoltad te ezt, fiam? -

-Nem hiszem- páran felnevettek, Gary pedig elszörnyülködött

2008. Augusztus 20

Este volt, a lány a fűrdőjében készülődött az alváshoz. Gary lent nézte a televíziót, valamilyen sport csatorna ment, viszont eggyáltalán nem arra figyelt, hangokat hallot, viszont nem az emeletről, a kertből. Lopva a konyha ablak felé tekintett, a macska is észrevette, ezért az ablak elé sunyogott. A férfi már bisztos volt benne, hogy nem csak félrehallott valamit. Határozott mozdulattal felkelt a kanapéról, a konyhába ment, majd felvette Alfredo ételes tálját.
- Gyere Alfredo, vacsora! - a macska megiramodott és a konyha sziget felé vette az irányt, oda ment a férfi mellé, aki lehajolt a mácskához hogy úgy nézzen ki az ablakból mintha csak megsimogatná a mácskát, de helyette kivette az egyik rejtett fiókból a pisztolyát, és nadrágjába rejtette azt, majd felegyenesedett és elővett egy konzervet, majd ki tette a macska tálba, lerakta majd megindult fel, a lányához. Sara már a filmek között válogatott, amikor apja kopogás nélkül kinyitotta az ajtót. - itt vannak - a lány egyből felfogta mit jelent ez, kipattant az ágyából és az asztala alatt lévő karhoz nyúlt, addig apja eltolta az ágyat és felhúzta a padló szőnyeget, a csapó ajtót felhúzta, a lány kérdőn nézett rá. - Alfredo is jön! Megse próbálj le beszélni róla! - a lány kitárta a szobájának ajtaját, majd megfújt egy sípot, a macska egyből már ment fel, és amikor a lány meglátta a macskát felkapta, és bezárta kulcsra az ajtót, majd a gardróbszobájához sietett és kitárta a szoba ajtaját, és kikapta a bőrőndjét, ami már tele volt pakolva minden szükséges ruhával, cipőkkel, iratokkal, pénzzel valamint útlevelekkel. - Siess már kölyök! - Sara oda lépett apjához majd leeresztette a bőröndöt, az asztalához ugrott, levette a töltésben lévő laptopját magához szorította majd csak lecsúszott a létrán, Gary megfogta a macskát majd miután a lány lecsúszott, tisztán lehetett hallani, ahogy az egyik ablak ripityára törik. A férfi is elkezdett lejebb mászni viszont még előtte vissza hajtotta a szőnyeget majd lerántotta a csapóajtót. A létra a földszinti falakba vezetett, Gary direkt így építette a házat. A falakegyenesen elhúzódnak egy titkos raktárnál, a raktárban vannak terepjárók, és különféle motorok. Gary-nek egyből az a terepjátó jutott eszébe, ami csak két személyes viszont a platóján van egy motor, rögzítve. Lassan, és csöndben slisszoltak a falak között, néhol volt ugyan egykét lámpa, de azok is csak épp annyira világítottak hogy egy kis homályt teremtsenek. A lány csak trikóban volt, és egy combközépig érő rövidnadrágban valamint szörmés papucsában. A férfi melegítőben volt, trikóban és egy pulóverben. Aki bejutott a házba a szobákat kutatta át, tisztán lehetett hallani ahogy mindent átkutat. Sara-ról folyt a víz, nagyon félt, viszont ugyanakkor izgatott volt.

serendipity Where stories live. Discover now