1. A Végzetes Hiba

4 1 0
                                    

2011. Augusztus 21.

A lány minden eshetőségre készült, elrakta édesapja egyik volt pisztolyát, valamint egy kisebb konyha kést, a pénzt.

Eddigre a lány mindent megkapott, a telkeket, a milliárdokat, fegyvereket, valamint luxus autókat, motorokat, hajókat, és hát a céget, amelyből annyi pénze volt, A Harper vállalat, mivel az igazgató Gary Harper meghalt, és gyermeke még nem nagykorú, ezáltal az al-igazgató csúszott a vezetői posztba azaz Josephine Montgomery. A nő kisugárzását kedvelte Sara, hisz egy erős, meggondolt, és bölcs nő, Sara ennek a gyökeres ellentéte, szórakozott, meggondolatlan volt, igen csak volt, mert amióta édesapja nos.... Igen. Azóta komor és megtört.
Nagybátyjával él, viszont azon a héten el volt utazva, a lánynak ez tökéletes volt, ma megszerzi, pár nap múlva meg már édesapjával lehet.

Délután volt, fújt a szél, és beborult. A lány a kedvenc kávézójában ült, a telefonján képeket nézegetett és fekete teát kortyolgatott.
Amikor ki lépett a kávézóból, hajába kapott a szél, és pár újságíró rohant is oda hozzá, ám apikor meglátta a lelkesedést egy riporter arcán, elhúzta a száját, felkapta kapucniját majd csak elsétált A sikátor felé. Amint oda ért, egy falnak döntötte hátát és várt, várta a dillert, aki oda a kezébe adja a várva-várt halált. Körülbelül két hónapja vették fel a kapcsolatot. Megbeszélték, hogy Agusztus, 21.-én történik, pontosan délután négykor.

15:59

Sara egyre idegesebb volt. Amikor ismét órájára pilantott, nyugodtan sóhajtott, hosszasan be szívta a levegőt, majd lassan kifújta.

A diller megérkezett, percre pontosan
- Te vagy anonymus
kettőezer-kettőszáz-kettő? - Sara össze szűkítette szemeit, hisz egyáltalán nem ilyennek képzelte a férfi hangját, sokkal inkább vékonyabbnaknak. Hisz a férfi hangja mély volt és rekedt. A Sara bólintott. - Te meg Noobmaster hatvankilenc. - a lány hangja is rekedtes volt. A férfi is bólintott, majd jóval közelebb lépett a lányhoz, és a falhoz nyomta bal vállát. - Ha megpróbálsz át verni, golyót eresztek a csinos kis pofidba - a lány válasz képp elő húzta kabát zsebéből a pisztolyát, és a férfi gyomrához vezette bal kezét, amelyben a pisztolyt szorongatta, és kissé a férfi gyomrába nyomta. Továbbra is maga elénézett, mig a férfi oldalról nézte a lány arcát, már amennyire a kapucni engedte. - ez rád is igaz. Én itt sem vagyok ha oda adod. -

-Jólvan szivi, de muta előbb a lóvét! - a lány elhúzta a száját. - előbb szállj le rólam!- Sara hangja erélyesen csengett. A férfi egyből arrébb állt és várt. A lány ismét zsebébe nyúlt, és kihúzta, a több mint ötszáz dollárt. A férfi elvogyorodott, majd a pénzért nyúlt volna, de egy pajzs neki csapódott a kezének, a férfi fájdalmában felordított, hisz nyilttörést szenvedett. Sara egyből a pajzs tulajdonosára nézett, aki Amerika csillaga volt, és mellette a fekete özvegy. A lány mérgesen a kezénél lévő ütő erét elszorító férfira nézett,aki a következő pillanatban már elrepült, hisz Amerika kapitány neki ugrott, a lányban tombolt az adrenalin, és most Fekete Özvegy felé kapta a fejét, aki elkezdett felé rohanni, amitől a lány bepánikolt, és a nővel ellentétes irányba kezdett futni.
A diller hátáról a nagy dulakodásban le esett a hátizsákja egy kuka mellé. Sara még mindig a kezében szorongatta a köteg pénzt, és amint észre vette a hátizsákot, irányt változtatott és célba vette a táskát, A nő futott utána, de még így is le volt tőle maradva, majd elővett egy korongot az övéből, és a lány lábait célozta meg vele, a korong a levegőben ketté vált, és egy zsinór fogta őket össze, ami Sara lábára tekerődött, ezáltal hangosan csattant a földön. Gyorsan hátára gurult, ám ekkor már Fekete Özvegy felette állt ökölbe szorított kézzel, és már ütött volna, ha a lány fejen nem vágja a köteg pénnzel. Sara lerúgta magáról a kötelet, majd feltápászkodott és meglökte a nőt, aki most megtántorodott, és ezt kihasználva a lány a táskáért ugrott, kivett belőle sietősen egy üvegcsét és egy inyekciós tűt, majd vissza dobva azt a kuka mellé, futott ki a fő utcára. Egyenesen a lakására rohant, majd mikor már a liftben volt össze esett, és átölelte magát, mikor kinyitódott a lift ajtó, kikúszott rajta majd a falnak támasztotta magát, kételyek ezrei rohanták meg az elméjét.

19:54

Az ágy háttámlájának volt dölve, telefonja a jobb kezében, míg a megtöltött inyekció balkarjában volt. Üreges tekintettel bambult maga elé, majd felpattant és leült a földre, a szobája közepére. Lerakta a telefont, majd ismét felpattant, a gardróbjába nyúlt, és kihúzott egy fekete övet. Letérdelt és sarkaira ült. Az övet eldobta, majd az inyekciót sterilizálta, majd a könyök hajlatába szúrta a tűt, felszisszent, hisz feszítette, majd lassan a bőre alá nyomta, az érdekesen kinéző folyadékot. Maga a folyadék, egy kisebb árnyékban korom feketének nézett ki, viszont ha a fény megvilágítja akkor megcsillant egy kevés sötét zöld, a sötét folyadékban.

Pár másodpercig nem történt semmi, azon kivűl, hogy a lány kihúzta bőréből a tűt, majd eldobta, viszont amint az üveg földet ért, a lány halántékába borzalmas fájdalom kúszott, összerogyott és magzat pózba húzta magát. Talán pár percig szenvedhetett, amikor megint végig futott a testén a borzalmas kín, viszont most úgy érezte hogy felrobbannak erei, pupillái kitágultak, és felordított. Sara itt ezen a ponton vágyott igazán az életre, hisz most, hogy az élet és halál között leng,
Csak most tudta realizálni, milyen fontos is az élet, és hogy mennyire erős benne az élni akarás.
Sara fájdalmában felsikított, olyan érzése volt, minttha minden csontja ripityára esett volna

2011. Augusztus 23. 06:23

Eltelt két nap, a lány még mindig ugyanúgy, magzat pózban feküdt a hideg padlón, tekintete üveges volt, és merengett, merengett azon, hogy hogyan tudna csak ismét boldog lenni, esetleg továbblépni, és elfogadni Gary halálát. Úgy gondolta, apja miatta lett öngyilkos, és ettől borzalmasan érezte magát. Belegondolna is szívfacsaró volt, hogy azok a gyönyörű évek, mind csak megjátszás és gyűlölet volt.

Alfredo, a macska meghalt, Gary halála után két héttel.

Saranak nem maradt senkie. A nagybátyja egyenesen utálta, hisz nem neki akarta volna a hatalmat.

A lány lassan, és biztosan felült, majd elkúszott a francia ágyának a lábtámlájához, és neki döntötte hátát.

10:05

A lány már a füdőszobájában volt, és forró vízet engedett feje búbjára, ami végig folyt haján, majd testén.

11:28

Sara kint ült a teraszon, és onnan figyelte a többi ember mindennapjait.
Nyugodtan turkálta reggelijét. Lassan felállt az asztaltól, majd bement, elmosogatta a tányérját és a pohárját is. Mikor végzett, a szobájába ment, átöltözött és egy pisztolyt csúsztatott a zsebébe. Magához vette a pénztárcáját. Mielőtt be lépett volna a liftbe, élesen beszívta a levegőt, ezzel felkészítve önmagát.

Az utcán nyugodtan sétált, majd bement egy kis virágboltba.

- Jó namot kívánok! Három csokor narancssárga Krizantémot szeretnék kérni.- Sara mosolyt eröltetett magára amikor az eladós nő rá nézett, és vissza mosolygott.
- Pár pillanat és hozom is hölgyem. -

Sara már a három csokorral lépdelt New York nyugodtabb utcáin

serendipity حيث تعيش القصص. اكتشف الآن