Ik sta op en ik zie hem niet meer in bed liggen. Ik wil opstaan en daar komt hij binnen met een schotel vol lekkers . Ik en Jasper eten alles op. Ik en Jasper maken ons klaar. Jasper heeft een verrassing voor mij, maar hij zei me al voor dat ik me ging aankleden dat ik een lange broek moest aan doen. We gaan naar buiten en ik zie daar een Harley Davidson 300cc staan. Ik sta verstelt. Die motor wou ik al kei lang hebben. Ik ben super blij. Ik spring rond zijn hals en geef hem een kus. Hij heeft 2 helmen vast en vraagt of we een stukje gaan rijden. Ik zeg tuurlijk ja. We rijden een heel eind en we stoppen op een berg. Hij heeft eten bij en we eten het op. Daarna gaat de zon stilaan onder we kijken ernaar en we schuiven dichter bij elkaar. We rijden terug naar huis,hij zet me af en ik vraag dat hij nog iets wilt drinken voor hij gaat. hij zegt ja. Ik vraag of hij even wilt wachten want ik ga me eerst omkleden. Ik kleed me om.Jasper zet een mooi liedje op. Ik kijk in de spiegel en daar staat op eens Jasper achter mij. Hij fluisterd in mijn oor dat ik er beeldig uit zie. Ik lach en vraag hoe dat hij wist dat ik van Harley Davidson 300cc hou. Hij zegt dat het niet zo moeilijk was en hij wijst naar mijn laptop. Daar staat inderdaat een Harley Davidson 300cc op.