ᴛ ᴀ ɴ ᴊ ɪ ʀ ᴏ s ɢ ʀ ᴏ ᴜ ᴘ
ᴛᴀɴᴊɪʀᴏ - "ʜᴇʏ ᴍʏ ʟᴏᴠᴇ, ᴍɪɴᴅ ɪғ ʏᴏᴜ ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ʜᴀɪʀ? ɴᴏ, ᴛʜɪs ɪsɴ'ᴛ ᴛʜᴇ ʙʀᴜsʜ ʏᴏᴜ ᴜsᴇᴅ..!
ᴢᴇɴɪᴛsᴜ - "ʟᴇᴛs ᴅɪᴛᴄʜ ᴛʜᴇsᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ sʟᴀʏᴇʀs ᴀɴᴅ ʜᴀᴠᴇ ʜᴜɴᴅʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ɴɪɴᴇᴛʏ-sɪx ᴋɪᴅs!"
ɪɴᴏsᴜᴋᴇ - "ᴏɴᴄᴇ ɪ ʙᴇᴀᴛ ʏᴏᴜ , ʏᴏᴜʀ ɢᴏɴɴᴀ ʙᴇ ᴍʏ ᴍᴀᴛᴇ! ᴛʜᴇɴ ᴡᴇ ᴡɪʟʟ ɢᴏ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴏᴅs ᴀɴᴅ ʟɪᴠᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ʜᴀᴘᴘɪʟʏ, ʏᴏᴜ ʜᴇᴀʀ?!"
ɢᴇɴʏᴀ - "ᴜ-ᴜʜᴍ... ʏᴏ-ʏᴏᴜʀ ᴠᴇ-ᴠᴇʀʏ ᴘʀᴇᴛᴛʏ.."
ɴᴇᴢᴜᴋᴏ - ᴘʟᴀᴛᴏɴɪᴄ- (she dont talk)
ʜ ᴀ s ʜ ɪ ʀ ᴀ s
ɢʏᴏᴍᴇɪ - "ᴍʏ ᴅᴇᴀʀ, ɪʟʟ ᴄʀᴜsʜ ᴀɴʏᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ᴛʀʏs ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴡᴀʏ.. <𝟹" ( i love u bro)
sᴀɴᴇᴍɪ - "ʜᴇʀᴇ ʜᴀᴠᴇ s-sᴏᴍᴇ ᴏғ ᴍʏ ғᴏᴏᴅ.."
ᴏʙᴀɴᴀɪ - "ɴᴏ ɪ ᴅᴏɴᴛ ʟɪᴋᴇ ᴍɪᴛsᴜʀɪ!sʜᴇs ᴛᴀᴋɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍᴇ, ʏᴏᴜʀ ʙᴇʟᴏᴠᴇᴅ ᴡɪғᴇ.." (delusional plus malewife?/???? smirks)
ᴍᴜɪᴄʜɪʀᴏ - ɪʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ..ᴍʏ ᴘʀᴇᴄɪᴏᴜs.."
ɢɪʏᴜᴜ - "ᴍᴇ ᴀɴᴅ ʏ/ɴ ᴀʀᴇ ᴍᴀʀʀɪᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜᴀᴠᴇ 𝟹𝟿 ᴋɪᴅs ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ. ᴛʜᴇʏ ᴊᴜsᴛ ᴅᴏɴᴛ ᴋɴᴏᴡ ɪᴛ ʏᴇᴛ."
ᴍɪᴛsᴜʀɪ - "ʏᴏᴜʀ sᴏ ᴘʀᴇᴛᴛʏ! ᴡᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ᴅᴏ sᴏᴍᴇ ʀᴀɴᴅᴏᴍ ʜᴀɪʀsᴛʏʟᴇs ᴡɪᴛʜ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ sᴏᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ! ᴏʀ ᴇᴀᴛ sᴏᴍᴇ ᴍᴏᴄʜɪ!"
ʀᴇɴɢᴏᴋᴜ - "ᴍʏ sᴀᴠᴏᴜʀ, ɪʟʟ ᴅᴏ ᴀ-ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ʀᴇᴘᴀʏ ʏᴏᴜ ғᴏʀ sᴀᴠɪɴɢ ᴍᴇ!"
ᴛᴇɴɢᴇɴ - "ʏᴏᴜʀ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴍʏ ᴡɪᴠᴇs! ʟᴇᴛs ʀᴜɴ ᴀᴡᴀʏ ᴀɴᴅ ɢᴇᴛ ᴍᴀʀʀɪᴇᴅ!"
sʜɪɴᴏʙᴜ
ᴅ ᴇ ᴍ ᴏ ɴ s
ᴍᴜᴢᴀɴ - "ᴘ-ᴘʟᴇᴀsᴇ, ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ, ᴍ-ᴍʏ ʟᴏᴠᴇ.." (bros submissive for u )
ᴋᴏᴋᴏᴜsʜɪʙᴏᴜ - "ʟᴏᴄᴋ ᴍᴇ ᴜᴘ, ᴛɪᴇ ᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ, ᴀɴᴅ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ ᴡᴇᴀʀ ᴀ ᴍᴜᴢᴢʟᴇ ғᴏʀ ᴘᴜɴɪsʜᴍᴇɴᴛ ғᴏʀ ᴇᴀᴛɪɴɢ ᴀʟʟ ᴛʜᴏsᴇ ᴡᴏʀᴛʜʟᴇss ʜᴜᴍᴀɴs"
ᴅᴏᴜᴍᴀ - "ᴏʜ ʏᴏᴜʀ sᴏ sᴛʀᴏɴɢ! ʏᴏᴜ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴄʜᴏᴋᴇ ᴍᴇ, ᴛɪᴇ ᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ ᴛʜɪs ᴘᴏʟʟ ᴀɴᴅ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴇ ʙᴇɢ ғᴏʀ ᴍᴏʀᴇ sᴏ ᴇᴀsɪʟʏ ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏᴏ! <𝟹"
ᴀᴋᴀᴢᴀ - "ᴊᴜsᴛ ᴏɴᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ɪs ᴀʟʟ ɪ ᴀsᴋ ғᴏʀ. "
ʜᴀɴᴛᴇɴɢᴜ(ᴄʟᴏɴᴇs ɪɴᴠᴏʟᴠᴇᴅ) - "ʏᴏᴜʀ sᴏ ʟᴏᴠᴇʟʏ..
ɢʏᴜᴀᴛʀᴏ - "ɪ ᴅᴏɴᴛ ᴄᴀʀᴇ ɪғ ɪᴍ ᴀ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴ! ʟᴏᴠᴇ ɪs ʟᴏᴠᴇ!"
ʏᴜsʜɪʀᴏ - "ᴀ ᴡᴏʀᴛʜʟᴇss ᴘɪᴇᴄᴇ ᴏғ ᴛʀᴀsʜ ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ sʜᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ʀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴀ ɢᴏᴅᴅᴇss ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ.."
ʀᴜɪ - (ᴘʟᴀᴛᴏɴɪᴄ)
ᴛᴀᴍᴀʏᴏ
Enmu
ᴅ ᴇ ᴀ ᴅ ʜ ᴜ ᴍ ᴀ ɴ s
ʏᴏʀʀɪᴄʜɪ
sᴀʙɪᴛᴏ
KAIGAKU
YOU ARE READING
ᴇxᴄᴇssɪᴠᴇ (ʏᴀɴᴅᴇʀᴇ ᴅᴇᴍᴏɴ sʟᴀʏᴇʀ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ)
Fanfictionɪɴ ᴡʜɪᴄʜ ᴀ ᴄʀᴀᴄᴋ ʜᴇᴀᴅ ɢᴇᴛs ᴛʀᴀɴsᴍɪᴛᴛᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴏɴᴇ ᴏғ ʜᴇʀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴀɴɪᴍᴇ, ᴅᴇᴍᴏɴ sʟᴀʏᴇʀ. sʟᴏᴡ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇs/ʜᴀɪᴛᴜs