Yn pov:
Herään jostain mustasta paikasta,se on auto.Nään miehen edessäni ajamassa,koitan nousta ylös hiljaa mutta se on mahdotonta,koska autossa on nahka penkit:(."Ai sä oot jo hereillä?",kuuluu miehen ääni edestä.En sano mitään koska miks sanoisin?:)."Vastaa ku mä puhun sulle!",nyt mies huutaa edestä ja laittaa jalalleni jonkun metallisen asian,(älkää pliis miettikö tätä väärin!)se on musta ase."Päästä mut pois täältä!",huudan miehelle edessäni."Hahaha en" "Mihin me ees mennää?" "Se ei kuulu sulle!"
Koitan repiä ovia auki mutta tietty niissä on lapsilukot!
"Aaaaagghhh",Huokaisen itsekseni.
On menny jo varmaan 1h kunnes mies sanoo"Me ollaan perillä!"Vihdoinki mulla tuli jo tylsää.(lol)Mies avaa mulle oven ja koitan lähteä juoksemaan karkuun,kunnes huomaan ison mustan koiran juoksemassa luokseni vihaisen näköisenä.Koira juoksee päälleni ja kaadun maahan,jaloistani vuotaa verta koska mulla on hame päällä,tyhmä minä."Ainii unohin sanoo että ei kannata koittaa juosta karkuun tai muutakaan.",Mies naurahtaa.Ollaan nyt ovella ja mies potkasee oven auki,talo on pimeä ja tunkkainen."Tuu mä näytän misää sä tuut nukkumaan." "Miks mä en voi nukkuu täällä ylhäällä?",Kysyn hermostuneena."Koska sä koittaisit karata,en mä oo tyhmä!",Mies huutaa päin naamaani.Menimme portaat alas ja vasemmalle,siellä on pieni huone.Huoneessa on iso sänky,pöytä,tuoli,vaatekaappi ja paljon vaatteita kaapissa.(ofc mis muuallakaan ne ois?)Mies työntää mut huoneeseen ja lukitsee sen ulkoa päin.Täälläkö mä sit oon jumissa mun loppu elämän?Mä tiiän mä oon laiska mut mul on ollu ny vähä kaikkee,koulu ja sit mun pitäs kattoo pakka johon pääsisin soittaa kitaraa koska why not?Mut koitan saada huomenna taas kirjoitettuun mut katotaan ny mitä tästä tulee.
YOU ARE READING
Enemy's to lovers !TAUOLLA!
RomanceSä oot koulun suosituin tyttö ja Tom kaulitz on suosituin poika,mutta Tom kiusaa sua mutta Sä et välitä siitä ja se on sulle vaan kusipää.Lue ja nauti;)