Ariana Goldberg

17 2 0
                                    

Pełne imię: Ariana Goldberg

Pseudonim: Ari

Data urodzenia: 14 Kwietnia 1924

Miejsce urodzenia: Nieznane, prawdopodobnie Berlin

Pochodzenie: (Prawdopodobnie Japońsko-Niemieckie)

Orientacja: Heteroseksualna

Płeć: Kobieta

Rodzina:
Pani Goldberg-Matka Japonka
Pan Goldberg- Ojciec Japończyk
Nienazwane dziecko
Nieznany chłopak

Charakter:
Ariana, jest trochę podobna do swoich rodziców, czyli chłodna i nieco wyniosła. Wydaje się nie mieć uczuć. Jest typem ,,Zbuntowanej Córki" często, wymyka się z domu, chodzi potajemnie do kasyn i barów. Nie przejmuje się, że swoim zachowaniem niszczy reputację rodzicom. W pewnym momencie, jednak jej tryb życia sprawiło, że (Prawdopodobnie z jej chłopakiem) zaszła w ciążę. Jednak z pomocą SS-manki, Cheang Gunshu udało jej się wymknąć z dzieckiem do domu i oddać go bezpłodnej służącej. Widać, że trochę boi się rodziców, panikując, że zobaczą jej noworodka. Sama też mówi Cheang, że jeśli włamią się do domu Sosnowitza, to ją prawdopodobnie wyślą do Domu Dziecka. Pomimo jej charakteru jest całkiem fajną osobą.

Wygląd: Jest podobnego wzrostu co Cheang. Ma dosyć krótkie, czarne włosy, które z tyłu upina w mały kucyk. Ma czarne, średniej wielkości oczy i delikatne piegi, a także biały plaster na policzku. Dosyć lubi sukienki, ale tylko takie z dużymi lub po prostu wypchanymi rękawami, i zawsze do tego ubiera spodnie. Nie nosi biżuterii ani za bardzo makijażu.

Lubi: Papierosy, kasyna, bary, pieniądze, Laurę, spędzanie czasu z jednym, dwójką przyjaciół, chodzenie wieczorem.

Nie lubi: Zabierania na spotkania, kłopotów, swoich rodziców niezbyt lubi, bo nie interesują się nią, i używają jako lalkę do ocieplania swojego wizerunku. Prawdopodobnie dlatego tak się zachowuje, aby się na nich zemścić. W dodatku, dzieciństwie istniała szansa, że było jej smutno, że rodzice jej nie kochają, a z czasem po prostu pogodziła się z losem, stając się zimna.

Zawód: Nieznany, prawdopodobnie uczeń

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 17, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

OC od ShiromiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz