~1~

300 21 1
                                    

Scara çok asosyal biriydi ve okulda neredeyse hiç arkadaşı yoktu. İnsanlarla konuşmayı sevmez ve kendi halinde takılırdı.

*Kazuha'nın gözünden*
(İçinden düşünüyor) Acaba scara ile konuşmayı denesem benimle konuşurmu...

*Scara'nın gözünden*
(İçinden düşünüyor) Okul ne zaman bitecek acaba... şu lanet olası garip insanların bulunduğu yerden hemen uzaklaşmak istiyorum, eve gidip dinlenmek istiyorum.

Kazuha derste hep Scara'ya bakıp durdu ve Scara derste birisinin ona baktığını anlayabiliyordu. Ona kimin baktığını merak etti ve etrafına baktı. İşte o anda Scara Kazuha'yı gördü, ona dik dik bakıyordu. Kazuha telaşlanıp başka biryere baktı

*tenefüs*

(Scara Kazuha'nın yanına gitti)

S~Hey, neden derste bana bakıyodun?

K~Ah, şey... Sadece senin yanında uçuşan bir sinek gördüm dikkatim dağılmıştı...

(kazuha ayağa kalkıyor)

K~herneyse, gitmem lazım. Görüşürüzz!

(Kazuha Scara tek bir kelime edemeden oradan uzaklaştı)

(Scara Kazuha giderken arkasından baktı ve hiçbirşey demedi)

*Kazuha'nın evi*

(Kazuha gelir gelmez üstünü değiştirir ve kendini yatağa gömer)

K~Ahh! Ne düşünüyordumki?!

(Kazuhanın yanakları utançtan kızarır)

K~tamam Kazuha sakin ol, eminimki yarın Scara ile doğru düzgün iletişime geçebileceksin.

*Yarın*

(Kazuha sınıfa girer ve scara dışında başka hiç kimseyi göremez.)

K~Ah, Scara günaydın! (Scara'nın cevap vermesini beklerken gülümser)

S~Sanada günaydın. (Scara camdan dışarı bakıyor)

K~Bir şey sorabilir miyim?

(Scara Kazuha'nın gözlerinin içine bakar)

S~Sor.

K~Evet, hiçbir alakamızın olmadığını biliyorum ama arkadaş olmayı deneyebilir miyiz? İnsanlarla konuşmak istemediğini biliyorum eğer rahatsız ediyorsam gidebilirim.

(Scara Kazuha'ya bakar ve gülümser)

S~Tamam, kabul. Hadi arkadaş olalım.

(Kazuha'nın gözleri parıldar ve gülümser)

K~Tamam o zaman! Telefon numaranı alabilir miyim?

(Scara Kazuha'ya telefon numarasını verir ve arkadaş olurlar. Çok yakın arkadaş değil fakat bu arkadaşlık devam edebilecekmiş gibi hissetiriyor.)

Çok kısa oldu evet ama burda bitiyor daha yazmaya üşendim☺️ O ZAMAN BAYBAYYY (yeni bölümü yazmaya başlarım herhalde🤭)

Çok kısa oldu evet ama burda bitiyor daha yazmaya üşendim☺️ O ZAMAN BAYBAYYY (yeni bölümü yazmaya başlarım herhalde🤭)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Jealous /~Kazuscara~\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin