K~Ha?
S~Beni duydun.
(Scara Kazuha'nın elini tutar ve sınıfa giderler. Sınıfa girdiklerinde Aubrey Scara'yı kenara çeker)
A~Neden Kazuha'nın elini tutuyordun?
S~Ne, tutamazmıyım Aubrey?
A~Neden tutuyordun Scara.
S~Çünkü Kazuha erkek arkadaşım.
A~Ha? Hayır. İkiniz birlikte olamazsınız.
S~Peki... Olduk bile, fikrimi değiştiremezsin.
A~Kazuha gibi bir çocukla olamazsın.
S~Neden?
A~Çünkü sen bana aitsin!
S~PUGAHJAHAJAH NE
A~Beni duydun, ayrılmanız için her şeyi yapacağım.
S~Rüyanda bile göremezsin.
(Scara Aubrey'in yanından ayrılır ve Kazuha'nın yanına gider)
K~Aubrey ne dedi?
S~Önemli birşey değil, boşver.
K~Tamam. Bu akşam bizim eve gelmek istermisin? Evde kimse yok.
S~Olur (Scara gülümser)
K~Tamam o zaman, eve beraber gidelim.
S~Tamam.
(Okul biter ve beraber eve giderler)
S~Ne yapmayı düşünüyorsun
K~Emin değilim.
S~Film izlemek istermisin?
K~Olur, ne izleyelim?
S~Korku😏
K~Sonra götün tutuşunca bana sarılmayacaksın.
S~Pfft... götüm tutuşmaz benim emin ol.
K~Tamam açıyorum o zaman.
(Bu iki korku filmi izlerken başlarına garip olaylar geleceklerini bilmiyolardı ve anın tadını çıkarmaya devam ediyorlardı. Neyse ne, sonuçta eğlenmeleri uzun sürmeyecek.)
S~ ANANI SİKEUIEP (jumpscare yedi)
K~ PUEOYAIAHAIAH İMDAT
S~ KAZUHA (Scara Kazuha'ya sımsıkı sarılır ve kafasını Kazuha'nın göğüsüne gömer.)
(Kazuha Scara'ya bakarken ve sıcak vücutlarının birbirine değmesi ile birlikte karnında kelebekler uçuşuyormuş gibi hisseder.)
K~ Korkmam diyene bak (Kazuha sıcak ve kibar bir şekilde Scara'ya gülümser)
S~He. Gailba korktum? (Scara Kazuha'ya bakar)
(Scara ve Kazuha Bir süre boyunca bakıştıktan ve birbirlerinin gözlerine bakakaldıktan sonra mutfaktan cam kırılma sesi gelir. Kazuha'nın ve Scara'nın dikkati dağılır ve ikiside mutfağa doğru bakarlar.)
S~Noluyo amk
K~Ben bakiyim isterse-
S~Yok sen kal burda ben bakarım
(Scara ayağa kalkar ve mutfağa doğru yürür. Mutfağın kapısının önünde birkaç saniye karanlığın içine bakar ve içeri girer. İçeri girdiği gibi ışığa doğru yürür ve ışığı yaktığında dikkatlice etrafa bakmaya başlar)
S~Yaşadığımız şeylere bak. Ses geliyo ama bir şey yok.
(Scara bir süre etrafa bakındıktan sonra hiçbir cam kırığı veya yerde bir şey bulamadı ve Kazuha'nın yanına döndü)
K~Bir şey buldun mu?
S~hm, hayır. Heryere baktım ama hiçbir şey yoktu
K~Sence de garip değil mi? Ses geliyor ama hiçbir şey yok?
S~Bende onu düşündüm zaten ama bir şey yok
K~Cok garip amk NEYSE GEL
S~He tamam geliyom (Scara Kazuha'ya doğru yürüyüp Kazuha'nın yanına, koltuğa oturur ve
Kazuha'nın kucağına kafasını koyar)K~AAWHEKEJLELEEKJS
S~Bebeğim noluyo amk
K~ÇOK YAKIŞIKLISIN ÖLCEM
S~DİYOSUNN
(Scara bir anda ayağa kalkar ve Kazuha'yı kucağına alıp sırıtır. Scara bir anda Kazuha'nın yanağını öpmeye başlar)
K~NAPIYOSUN AHAHEJJ (Kazuha hayvan gibi kızarıyo (esekamk)) ama Scara'nın onu öpmesine izin veriyor ve akışına bırakıyor)
(Mutfaktan yine ses geldi)
S~Hay sikeyim ŞİMDİ ZAMANI DEĞİL
(Scara Kazuha'yı indirir ve yine mutfağa gider ve kapşonlu bir figür görür)
S~HEY HYR HEY HEY BEKLE AMK
(Scara kapşonlu figüre doğru koşup onun ellerini arkadan kavrar ve figürün kıpırdamasına engel olur. Tam o anda Kazuha Scara'nın bağırışmasından dolayı mutfağa girer.)
S~Sen kimsin bakalım hadi. (Scara figürün şapkasını açtığında daha da sinirlenir)
S~ØF CİDDİ MİSİN SEN
.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.•*.
olcak ismi simdi bu. SINAV HAFTASI VE VALORANT YENI AJAN GETIRMIS. CILDIRITOEUELN AMK
neyse yine bu kadar yazdim (cok sukur yazdim)
bir tik beklettim sizi sanki💗🎀 DAHA FAZLA BEKLEMEYIN DIYE BURDA KESTIM YENI BOLUM GELCEK MERAK ETMEYIN🗣️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous /~Kazuscara~\
RomanceScara'ya aşık olan kazuha'nın Scara ile arkadaş olmak ister ve arkadaş olurlar. Fakat sınıfa yeni bir kız gelir ve o kız Scara ile flörtleşir. Kazuha bu durumu çok kıskanır ve Scara'yı elde etmek için elinden geleni yapar. (Biraz spoiler var kusura...