İyi okumalar 🦋
_________Hyunjin ve Felix tüm günü birlikte geçirmişler, yemek yemiş, bahçeye çıkmış hatta birlikte çiçeklere su ve gübre bile vemişlerdi.
Şimdi de birlikte resim çiziyorlardı. Daha doğrusu Hyunjin çiziyor, Felix ise renk seçimleri yapıyordu.
Gece yarısı olduğu için gamma, esneyerek Hyunjin için kendi zevkine uygun renkler seçiyor ve tabloyu daha da güzelleştirmeye çalışıyordu.
Felix'in seçtiği koyu kırmızı rengi almak için yan tarafa döndüğünde odanın kapısının çalındığını duymuştu, Hyunjin.
H: "Gir"
Deltanın sesini duyar duymaz, içeri bir beta girmiş ve hemen başını eğerek selam vermişti.
"Efendim ciddi bir sorunumuz var"
Hyunjin, arkasına dönmüş ve elinde boyalarla onları dikkatli bir şekilde dinleyen Felix'e bakmıştı. Sonrasında betaya taraf dönmüş ve konuşmuştu.
H: "Dışarıda konuşalım"
Bunu duyan beta tekrar başını eğmiş ve hemen odanın dışına çıkmıştı. Hyunjin de onun arkasından çıkmak için kapıya doğru adımladığında Minho nefes nefese odaya dalmıştı.
M: "Saldırı olmuş. Şehir merkezinde. Evler dağılmış"
Minho kesik kesik, bağırarak konuşuyordu. Şu an hiçbir şey umrunda değildi. Saldırı şehir merkezinde olmuştu ve Jisung'un evi oradaydı.
Aklında çok kötü görüntüler canlanıyordu. Olay yerine gittiğinde ne ile, nasıl bir görüntüyle karşılaşacağını bilmiyordu. Emin olduğu tek şey vardı küçük omegayı gördüğü yerde kollarına alacak ve asla bırakmayacaktı.
Hyunjin, Minho'dan duydukları yüzünden şaşırmış bir şekilde kapıda bekleyen betaya ve onun arkasından yine nefes nefese koşarak gelen Chan'a bakmıştı.
Chan odaya girmiş ve hemen baş eğerek selam vermişti.
C: "Birlikler hazır efendim. Olay yerine gitmeye hazırız"
H: "Gidelim"
Kraldan onay alan Chan baş eğerek odadan çıkmıştı.
M: "Ben de geliyorum"
H: "Sen burada kalıyorsun. Felix sana emanet"
M: "Lütfen. Sadece kısa süreliğine geleceğim. Onun iyi olduğunu gördüğümde geri döneceğim"
Hyunjin, Minho'yu ilk defa gözleri dolu dolu ve bu kadar paniklemiş halde görüyordu. Bu zamana kadar Minho'yu tehlikeli işlerden hep uzak tutmuştu. Ama artık onu durduramazdı. Alfa, aklına koyduğu her şeyi yapardı ve Delta bunu biliyordu.
Hyunjin iki elini de Felix'in omuzlarına koydu ve gülümseyerek konuştu.
H: "Gitmem gerekiyor."
Felix başını onaylar anlamda sallamıştı. Delta ise bu sefer kapıda bekleyen betaya doğru konuşmuştu.
H: "Benim odama götürün."
....
Jisung telefonu elinde arka bahçede yürüyor. Bazen teşefonu açıyor tam Seungmin'in numarasını tuşlayacakken vazgeçiyordu.
Bu sefer yine açtı telefonun kilidini, parmaklarını oynattı ve tekrar tuşladı Seungmin'in numarasını. Bu sefer tüm cesaretini parmağına topladı ve arama tuşuna tıkladı.
Ondan sonra tek hatırladığı şey kulağını delecek kadar gürültülü çığlıklar ve patlama sesleri oldu. En son arkasına döndüğünde alevler içinde kalan evini gördü ve geri geri adımladığında tekrar patlama sesi duydu ve bahçenin duvarının üstüne yıkılmasını izledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
General FictionDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...