na de ez:))

373 8 0
                                    

-Most mehet egy tenger?-kérdezte a közönségtől Ekhoe

-IGENN!-mindenki ordít a közönségben

Ekhoe:

(Szia baby) (Azt mondták, majd én is leszek valaki) (Kell mellém egy lány, aki végig a szívemben lakik) Kereslek lány Kerestem már,Dombokon át, Hegyeken át,Elmult a nyár,El,mult a vágy,Keresem a kezedet , mert olyan puha lágy ,Kék szemed csillog rám ,Megtaláltam a kezedet,Megláttalak akkor elvesztettem az eszemet,Fénylő ruhád csillog rám a kocsi ablakán,Megterítettem neked a szívem asztalán,Hol van az ágy?Amit ide sodor a tenger,Az a lány ? Ki mindig feldobja a kedvem,Hazavár,És velem van minden ember,Ez a lány..Azt mondták az idő tenger, nekem nagyon mély a víz Azt mondta, hogy keresel még de így,is csak néha hív Egy millió szempár között is látom a tudományost Soha nem volt sok mindenem de minden a tiéd lett Mély szakadék van a lábam alatt Minden érzésem, végül árva marad Egyszer mindet elásom,majd a váram alatt Akármit éreztem az majd hátramarad Kicsi a világ baby Kincseket csinálsz és itt Nincsenek viták baby Azt mondták Egyszer majd én is leszek valaki Kell mellém egy lány aki végig szívembe lakik Tudom, hogy káros És tudom, hogy faj De tudod jól, hogy álmosan is azt adom át Azt mondták az idő tenger, nekem nagyon mély a víz Azt mondtad, hogy keresel még de így is csak néha hívsz Egy millió szempár között is látom a tiédet Soha nem volt sok mindenem de minden a tiéd lett(Minden a tiéd lett) (Oh, minden a tiéd lett) (Minden a tiéd lett) (Minden a tiéd lett) Azt mondták az idő tenger, nekem nagyon mély a víz Azt mondtad, hogy keresel még de így is csak néha hívsz Egy millió szempár között is látom a tiédet Soha nem volt sok mindenem de minden a tiéd lett(Ha üres a pohár csak akkor fáj)(Csak akkor érzek mikor hozzád ér a szám)

-Jöhet egy smash?-és ivott bele a vizes üvegébe

-IGEN!-ordította a közönséget

Ekhoe:

Smash gyújtok még egy cigit rátok broski,Geci beteg zenéket és cigit tudtam hozni,Tudom, hogy ottmaradtam csak nem akartam szólni,Kettő szabály szerint élek: no para és no sleep, Pénz kell nekem baby nem a szerelem Meg az érzes spanokkal a cigit tekrem Mindig utca gyerek voltam mindig utca szerelem Ezért vannak sebhelyek bazdmeg a kurva kezemen, Kell egy villa meg egy CLA,Kéne még egy jogsi de az kajak kéne már Kéne még egy utca ami kajak képbe vág,Kéne még egy csajszi aki este térden áll, Baby smash! Nem rockolok designer-t csak CC Megmondtam, hogy star leszek de nem mondtam, hogy easy Mondjad édes Hogyan tudnék bennetek megbízni? „Tanultam amikor kellett meg is lett a GCSE" ,Nekem BenzTruck kell nem egy kurva Suzuki,Én döntöm el, hogy magamból mennyit hozok ki,A faszomat se érdekli, hogy mennyit osztok ki, Akkorába vagytok akkor minek szoptok ki? Bele basztam a kezemet a falba Hogyan legyek olyan akit mindenki akarna? Felettem már semmi nincsen alattam egy angyal Megvédi a hülye fejemet amikor bajvan Smash gyújtok még egy cigit rátok broski Geci beteg zenéket és cigit tudtam hozni Tudom, hogy ottmaradtam csak nem akartam szólni Kettő szabály szerint élek: no para és no sleep (2x)


és a végén rám mutatott,Noélia a fülembe kiabált mert Ekhoe gyerek rám mutatott,..és akkor mi van?? néha azt érzem, hogy ezek bolondok örültek, a koncert végére Noélia elment WC-re én meg egyedül maradtam. egyszer csak elsötétült minden..Egy szobában ébredtem egy székhez kötözve mellettem a Noélia na de nagyon jó help emberek:) Nyilt az ajtó és egy fiú jött be nem láttam az arcát a hangjából következtem ki mivel nagyon mély volt. Noélia elkezdett sikoltozni (mivel nem volt leragaztva a szánk ) elkezdte kiabálni hogy: uristen ez Ekhoe meg Gyuris, Ők raboltak el minket? komolyan nagy nevetésbe kezdtem és mind 3-man felém fordultak, 

-Mi az Dorina min nevetsz??-vont kérdőre Noé

-Ez nevetséges most komolyan ők pont ők raboltak el minket?-és halál komoly arcal néztem Noéra 

-Igen,milyen izgi nem?-vigyorgott rám

-Ja nagyon izgi-mondtam gúnyosan 

a fiúk csak néztek minket mivel én gúnyosan mosolyogtam barátnőmre ő meg önelégülten vigyorgott,

-Mind1 az a lényeg hogy itt van Ekhoe meg Gyuris velünk egy légtérbe.

-A fekete hajú lány az enyém-nézett Gyuris Ekhoera

-Oké,az enyém meg a barna hajú-egyeztek meg rajtunk

mivel Noé volt a fekete hajú én meg a barna ezért gyuris gyorsan kikötözött minket addig Ekhoe bezárta az ajtót hogy mi véletlenül se szökjünk ki. Gyuris felkapta Noét mennyasszony pózba,..

Nehéz élet, de egy baszott gyerek:)Where stories live. Discover now